حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه جلالی را نصب کنید. Friday, 19 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 17823 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 3 تعداد دیدگاهها : 19×
۰۶ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۱۵:۰۳
شناسه : 13630

با اعلام اصلاحات جدید دفترچه‌ راهنمای ثبت‌نام در آزمون استخدامی خاص فرزندان شهدا و فرزندان جانبازان ۷۰ درصد و بالاتر سال ۱۴۰۰ مهلت ثبت نام در این آزمون تا ۱۲ اردیبهشت ماه ۱۴۰۰ تمدید شد. هزینه ثبت‌نام متقاضیان،۹۰ هزار تومان است و زمان دریافت کارت ورود به جلسه آزمون و برگزاری آزمون روز ۱۲ اردیبهشت […]

پ
پ

با اعلام اصلاحات جدید دفترچه‌ راهنمای ثبت‌نام در آزمون استخدامی خاص فرزندان شهدا و فرزندان جانبازان ۷۰ درصد و بالاتر سال ۱۴۰۰ مهلت ثبت نام در این آزمون تا ۱۲ اردیبهشت ماه ۱۴۰۰ تمدید شد.

هزینه ثبت‌نام متقاضیان،۹۰ هزار تومان است و زمان دریافت کارت ورود به جلسه آزمون و برگزاری آزمون روز ۱۲ اردیبهشت اعلام می‌شود.

برای ورود به سامانه ثبت نام آزمون استخدام خاص فرزندان شهدا و جانبازان ۷۰ درصد و بالاتر سال ۱۴۰۰ کلیک کنید

گفتنی‌ست داوطلبان این آزمون تنها به سوالات عمومی پاسخ می‌دهند و به ترتیب نمره کسب شده برای هر شغل‌محل به دستگاه مربوطه معرفی می‌شوند.

مقطع تحصیلی افرادی که جذب خواهند شد دیپلم و بالاتر است و شرط سنی حداقل ۱۸ سال برای فرزندان شهدا و ۲۰ سال برای فرزندان جانبازان تعیین شده است. این افراد از شرط حداکثر سن معاف هستند.

اطلاعیه سازمان سنجش آموزش کشور در خصوص تمدید مجدد مهلت ثبت نام و اصلاحات سری دوم مربوط به دفترچه‌ راهنمای ثبت‌نام در آزمون استخدامی خاص فرزندان شهید و فرزندان جانبازان ۷۰ درصد و بالاتر سال ۱۴۰۰

پیرو انتشار دفترچه راهنمای ثبت نام در تاریخ  ۲۴/۰۱/۱۴۰۰ و اطلاعیه اصلاحی مورخ ۳۱/۰۱/۱۴۰۰، ضمن اعلام اصلاحات ذیل در دفترچه راهنما، به اطلاع می رساند به منظور مساعدت و فراهم نمودن تسهیلات بیشتر برای آن دسته از متقاضیانی که در بازه زمانی (۲۴/۰۱/۱۴۰۰ لغایت ۱۴/۰۲/۰۵۰۰) برای ثبت نام اقدام ننموده‌اند، ترتیبی اتخاذ گردیده که متقاضیان بتوانند تا روز یکشنبه مورخ ۱۲/۰۲/۱۴۰۰ نسبت به ثبت‌نام خود اقدام نمایند. بنابراین ضرورت داردمتقاضیان در مهلت در نظر گرفته شده، پس از مطالعه مندرجات دفترچه راهنما، اطلاعیه فوق و همچنین این اطلاعیه بافراهم نمودن مدارک و اطلاعات مورد نیاز، به درگاه اطلاع رسانی این سازمان مراجعه و نسبت به ثبت‌نام در آزمون مذکور اقدام نمایند. ضمناً آن دسته از متقاضیانی که قبلاً نسبت به ثبت نام اقدام نموده اند، می‌توانند در صورت تمایل تا تاریخ فوق، نسبت به مشاهده و یا ویرایش اطلاعات ثبت نامی خود اقدام نمایند.

 اصلاحات دفترچه راهنما:

۱- با توجه به اینکه محل استقرار ادارات کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان ها در مراکز استان می باشد لذا محل خدمت تمامی پذیرفته شدگان این دستگاه در شغل های کارشناس برنامه ریزی ارتباطات و مخابرات و کارشناس برنامه‌ریزی فناوری اطلاعات (کد شغل محل های ۱۴۶۴۰ الی ۱۴۶۶۳) صرفاَ در مراکز استان های مربوط می باشد.

۲- محل خدمت شغل محل های ۱۳۹۰۹ الی ۱۳۹۱۸ مربوط به سازمان فضایی ایران از «تهران ـ تهران» به «تهران ـ ستاد تهران» تغییر می‌یابد./اختبار

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.