حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه جلالی را نصب کنید. Friday, 29 March , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 17810 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 3 تعداد دیدگاهها : 19×
۰۶ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۱۵:۵۸
شناسه : 13685

علی جمادی، رئیس کل دادگستری استان بوشهر از پروژه احداث دادگاه عمومی بخش آبپخش بازدید کرد و از نزدیک در جریان روند عملیات اجرایی ساختمان این حوزه قضایی قرارگرفت. رئیس کل دادگستری استان بوشهر به ارائه خدمات بهتر با هدف دسترسی آسان مردم به خدمات قضایی اشاره کرد و گفت: فراهم آوردن فضای فیزیکی در […]

پ
پ

علی جمادی، رئیس کل دادگستری استان بوشهر از پروژه احداث دادگاه عمومی بخش آبپخش بازدید کرد و از نزدیک در جریان روند عملیات اجرایی ساختمان این حوزه قضایی قرارگرفت.

رئیس کل دادگستری استان بوشهر به ارائه خدمات بهتر با هدف دسترسی آسان مردم به خدمات قضایی اشاره کرد و گفت: فراهم آوردن فضای فیزیکی در خور شأن ارباب رجوع و نیز همکاران قضایی و اداری یکی از اولویت‌های اصلی دستگاه قضایی است و در جهت تحقق آن همه تلاش خود را انجام می‌دهیم.  

وی در بازدید از این پروژه اظهار امیدواری کرد و گفت: می‌بایست با تلاش پیمانکار و دفترفنی دادگستری مراحل ساخت و تکمیل این ساختمان هرچه زدوتر به اتمام برسد.


ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.