حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه جلالی را نصب کنید. Tuesday, 16 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 17823 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 3 تعداد دیدگاهها : 19×
۰۴ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۱۷:۰۵
شناسه : 13538

مطابق روال هر هفته، دیدار مردمی علی دهقانی رئیس کل دادگستری استان ایلام با مراجعین، ضمن رعایت کلیه شیوه نامه‌های بهداشتی مقابله با ویروس کرونا و حفظ فاصله گذاری اجتماعی برگزار شد. در حاشیه این دیدار رئیس کل دادگستری استان ایلام با اشاره به نامگذاری امسال به نام ” تولید، پشتیبانی‌ها و مانع زدایی‌ها ” […]

پ
پ

مطابق روال هر هفته، دیدار مردمی علی دهقانی رئیس کل دادگستری استان ایلام با مراجعین، ضمن رعایت کلیه شیوه نامه‌های بهداشتی مقابله با ویروس کرونا و حفظ فاصله گذاری اجتماعی برگزار شد.

در حاشیه این دیدار رئیس کل دادگستری استان ایلام با اشاره به نامگذاری امسال به نام ” تولید، پشتیبانی‌ها و مانع زدایی‌ها ” بر عزم راسخ دستگاه قضایی استان در حمایت از تولید تاکید کرد و افزود: در سال جاری مشکلات حقوقی و قضایی کلیه واحد‌های تولیدی استان به صورت مستمر رصد شده و جهت رسیدگی به پرونده‌های این واحد‌ها شعب ویژه‌ای در دادسرا، دادگاه بدوی و دادگاه تجدیدنظر استان تعیین شده است.

دهقانی در بخش دیگری از اظهارات خود کرامت محوری، تکریم ارباب رجوع و برخورد اخلاق مدارانه با مراجعین را از اهم برنامه‌ها و سیاست‌های دادگستری استان در سال جاری خواند و اضافه کرد: دیدار‌های مردمی رئیس کل دادگستری استان، معاونین قضایی و رؤسای دادگستری کلیه حوزه‌های قضایی استان در راستای همین سیاست به صورت منظم برگزار می‌شود.

وی با اشاره به عملکرد موفق دادگستری استان در برقراری ارتباط نزدیک و تنگاتنگ با آحاد مردم و اقشار مختلف جامعه در سال گذشته، از ملاقات ۱۱۹۷۵ نفر از مراجعین در طی ۱۱۲ جلسه ملاقات مردمی با رئیس کل و معاونین قضایی دادگستری استان در سال ۱۳۹۹ خبر داد و خاطرنشان کرد: این آمار بیانگر رشد ۴۱۷ درصدی تعداد ملاقات‌ها و رشد ۲۷ درصدی تعداد جلسات ملاقات مردمی در بازه زمانی مذکور است.

عالی‌ترین مقام قضایی استان ایلام بر لزوم برخورد کریمانه و مهربانانه با کلیه مراجعین در ضمن رعایت قاطعیت قضایی و قانونی از سوی کلیه مسئولین، قضات و کارمندان دادگستری استان تاکید کرد و گفت: درخواست‌ها و مشکلات مراجعین در تمام حوزه‌های قضایی استان باید به دقت بررسی و پاسخ مناسب و مطلوب به آن‌ها ارائه گردد.


ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.