حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه جلالی را نصب کنید. Saturday, 20 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 17823 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 3 تعداد دیدگاهها : 19×
۰۲ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۲۱:۱۷
شناسه : 13451

علیرضا شمس، دادستان عمومی و انقلاب ورامین با اشاره به اقدامات دستگاه قضایی به منظور احیاء کارخانه شیر وارنا اظهار کرد: کارخانه شیر وارنا که به دلیل معوقات بانکی و بدهی به اشخاص حقیقی و حقوقی دچار مشکل و در پی آن تعطیل شده بود، با اقدامات انجام شده، در حال حاضر در حال اورهال […]

پ
پ

علیرضا شمس، دادستان عمومی و انقلاب ورامین با اشاره به اقدامات دستگاه قضایی به منظور احیاء کارخانه شیر وارنا اظهار کرد: کارخانه شیر وارنا که به دلیل معوقات بانکی و بدهی به اشخاص حقیقی و حقوقی دچار مشکل و در پی آن تعطیل شده بود، با اقدامات انجام شده، در حال حاضر در حال اورهال و بازگشت به تولید است.

دادستان عمومی و انقلاب ورامین خاطرنشان کرد: در ماجرای تعطیلی کارخانه شیر وارنا، با تمهیداتی که در نظر گرفته شد به نحوی عمل شد تا این واحد تولیدی وارد جریان مزایده نشود تا جریان تولید در آن ادامه پیدا کند.

وی اظهار کرد: در حال حاضر کارخانه شیر وارنا در خصوص تولید مشکلی ندارد و اقدامات لازم جهت صدور برخی از مجوز‌ها جهت آغاز تولید در این واحد تولیدی در حال انجام است و این کارخانه به زودی شروع به کار می‌کند.

شمس در ادامه بیان کرد: قرار بود انبار قطعات یدکی وارنا به عنوان ضایعات به مزایده گذاشته شود که جلوی این اقدام گرفته شد و در حال حاضر قیمت چند مورد از قطعاتی که برای اورهال و تعمیرات دستگاه‌ها استفاده شده، معادل قیمت کل انبار قطعات مذکور در مزایده‌ای بوده که جلوی آن گرفته شد.

دادستان عمومی و انقلاب ورامین در پایان تاکید کرد: حمایت از چرخه تولید در سال جاری از سیاست‌های اصلی دستگاه قضایی است که با جدیت دنبال می‌شود.





ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.