حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه جلالی را نصب کنید. Thursday, 18 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 17823 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 3 تعداد دیدگاهها : 19×
۰۱ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۱۵:۳۶
شناسه : 13361

به نقل از خبرگزاری میزان ،اسحاق ابراهیمی گفت: مقام معظم رهبری سال ۱۴۰۰ را سال تولید، پشتیبانی‌ها و مانع زدایی‌ها نامگذاری کردند و همه ما باید تلاش کنیم در جهت نیل به این شعار با توجه با پتانسیل‌های موجود در سطح زندان‌های استان گام‌های مضاعف برداریم. مدیرکل زندان‌های استان فارس ادامه داد: سال ۱۴۰۰ زندان‌های […]

پ
پ

به نقل از خبرگزاری میزان ،اسحاق ابراهیمی گفت: مقام معظم رهبری سال ۱۴۰۰ را سال تولید، پشتیبانی‌ها و مانع زدایی‌ها نامگذاری کردند و همه ما باید تلاش کنیم در جهت نیل به این شعار با توجه با پتانسیل‌های موجود در سطح زندان‌های استان گام‌های مضاعف برداریم.

مدیرکل زندان‌های استان فارس ادامه داد: سال ۱۴۰۰ زندان‌های استان فارس باید اشتغال ۸۰ درصدی زندانیان که ریاست سازمان زندان‌های کشور مدنظر دارند را با تلاش همکاران در سطح زندان‌های استان محقق کنیم.

اسحاق ابراهیمی در ادامه با بیان اینکه سال گذشته با همت خیرین بیش از ۷ هزار بسته معیشتی بین خانواده‌های نیازمند زندانیان زیرپوشش انجمن‌های حمایت زندانیان توزیع شده است، تاکید کرد: از ابتدای سال جاری نیز تعداد ۳۵۰۰بسته به ارزش ریالی هر بسته ۴میلیون ریال بین خانواده‌های نیازمند توزیع شده است و این حمایت‌ها همچنان تداوم دارد.



ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.