حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه جلالی را نصب کنید. Friday, 29 March , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 17810 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 3 تعداد دیدگاهها : 19×
۳۱ فروردین ۱۴۰۰ - ۰:۵۱
شناسه : 13274

درحالیکه پیش‌تر اعلام شده بود مهلت ثبت نام آزمون استخدامی ویژه فرزندان شهدا و فرزندان جانبازان ۷۰ درصد و بالاتر تمدید نخواهد شد، به دلیل اضافه شدن شغل‌محل‌های جدید، مهلت ثبت‌نام تا ۵ اردیبهشت تمدید شد. امکان ویرایش اطلاعات نیز برای کسانی که قبلا ثبت نام کرده اند فراهم است. هزینه ثبت‌نام متقاضیان،۹۰ هزار تومان […]

پ
پ

درحالیکه پیش‌تر اعلام شده بود مهلت ثبت نام آزمون استخدامی ویژه فرزندان شهدا و فرزندان جانبازان ۷۰ درصد و بالاتر تمدید نخواهد شد، به دلیل اضافه شدن شغل‌محل‌های جدید، مهلت ثبت‌نام تا ۵ اردیبهشت تمدید شد. امکان ویرایش اطلاعات نیز برای کسانی که قبلا ثبت نام کرده اند فراهم است.

هزینه ثبت‌نام متقاضیان،۹۰ هزار تومان است و زمان دریافت کارت ورود به جلسه آزمون و برگزاری آزمون روز ۱۲ اردیبهشت اعلام می‌شود.

برای ورود به سامانه ثبت نام آزمون استخدام خاص فرزندان شهدا و جانبازان ۷۰ درصد و بالاتر سال ۱۴۰۰ کلیک کنید

گفتنی‌ست داوطلبان این آزمون تنها به سوالات عمومی پاسخ می‌دهند و به ترتیب نمره کسب شده برای هر شغل‌محل به دستگاه مربوطه معرفی می‌شوند.

مقطع تحصیلی افرادی که جذب خواهند شد دیپلم و بالاتر است و شرط سنی حداقل ۱۸ سال برای فرزندان شهدا و ۲۰ سال برای فرزندان جانبازان تعیین شده است. این افراد از شرط حداکثر سن معاف هستند.

سه روز پیش سعید اوحدی، رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران گفته بود که با توجه به اینکه چهار دستگاه مرتبط با وزارت نفت نیز قرار است ظرفیت‌های خود برای این آزمون را اعلام کنند، احتمال تمدید مهلت ثبت‌نام وجود دارد.

اطلاعیه سازمان سنجش آموزش کشور در خصوص تمدید مهلت ثبت نام و اضافه شدن شغل محل های جدید به دفترچه‌ راهنمای ثبت‌نام در آزمون استخدامی خاص فرزندان شهدا و فرزندان جانبازان ۷۰ درصد و بالاتر سال ۱۴۰۰

پیرو انتشار دفترچه راهنمای ثبت نام در تاریخ ۲۴-۰۱-۱۴۰۰ ، با توجه به اعلام سازمان اداری و استخدامی کشور مبنی بر اضافه شدن شغل محلهای جدید به دفترچه راهنمای مذکور (به شرح ذیل)، به اطلاع متقاضیان این آزمون می‌رساند، به منظور فراهم نمودن تسهیلات بیشتر برای آن دسته از متقاضیانی که تا این تاریخ (۳۱-۰۱-۱۴۰۰) برای ثبت نام اقدام ننموده‌اند، ترتیبی اتخاذ گردیده است که بتوانند تا روز یکشنبه مورخ ۱۴۰۰/۰۲/۰۵ نسبت به ثبت‌نام خود اقدام نمایند. لذا متقاضیان، ضرورت دارد که در مهلت در نظر گرفته شده و پس از مطالعه دقیق دفترچه راهنمای ثبت‌نام و مندرجات این اطلاعیه، به درگاه اطلاع رسانی این سازمان به نشانی www.sanjesh.org مراجعه و با توجه به رشته و مقطع تحصیلی خود نسبت به ثبت ‌نام اقدام نمایند.

ضمناً باتوجه به شغل محل های جدید اعلام شده مقررگردید امکان ویرایش اطلاعات برای متقاضیان ایجاد گردد. بر این اساس، آن دسته از متقاضیانی که قبلا نسبت به ثبت نام اقدام نموده اند، می توانند در صورت تمایل تا تاریخ فوق، نسبت به ویرایش کد شغل محل انتخابی خود اقدام نمایند.

دریافت فایل شغل محل های جدید  دفترچه‌ راهنمای ثبت‌نام در آزمون استخدامی خاص فرزندان شهدا و فرزندان جانبازان ۷۰ درصد و بالاتر سال ۱۴۰۰

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.