حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه جلالی را نصب کنید. Thursday, 28 March , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 17810 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 3 تعداد دیدگاهها : 19×
۳۱ فروردین ۱۴۰۰ - ۱:۳۳
شناسه : 13300

به نقل از خبرگزاری میزان ،این ستاد در استان‌های مختلف فعالیت دارد و برای تولیدکنندگان و واحد‌های تولیدی در هر استان حمایت‌های حقوقی ارائه می‌دهد. علاوه بر آن مسئولان دستگاه قضایی در قالب بازدید از کارخانه‌ها و واحد‌های تولیدی از نزدیک با مهم‌ترین چالش‌های آن‌ها آشنا می‌شوند که این امر نیز نقش مهمی در حل […]

پ
پ

به نقل از خبرگزاری میزان ،این ستاد در استان‌های مختلف فعالیت دارد و برای تولیدکنندگان و واحد‌های تولیدی در هر استان حمایت‌های حقوقی ارائه می‌دهد. علاوه بر آن مسئولان دستگاه قضایی در قالب بازدید از کارخانه‌ها و واحد‌های تولیدی از نزدیک با مهم‌ترین چالش‌های آن‌ها آشنا می‌شوند که این امر نیز نقش مهمی در حل این چالش‌ها دارد.

شرکت آریان کیمیاتک، یکی از واحد‌های تولیدی است که در مسیر فعالیت خود در زمینه تولید مواد آرایشی، بهداشتی، دارویی، ماسک و مواد ضدعفونی کننده با مشکلاتی مواجه شده بود که دستگاه قضایی استان قم در جهت حل مشکلات این واحد تولیدی اقدام کرد.  

شرکت آریان کیمیاتک در زمینه تهیه مواد اولیه جهت تولید ماسک و محلول‌های ضدعفونی کننده در زمان شیوع کرونا با مشکل مواجه شده بود که با ورود دستگاه قضایی و رایزنی با سازمان صمت و شرکت‌های خارج از استان قم جهت تهیه و تزریق مواد اولیه با توجه به نیاز این استان در جهت حل این مشکل اقدام شد.

با اقدام دستگاه قضا، زمینه تثبیت اشتغال برای ۱۹۷۰ نفر از کارگران فراهم شد.




ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.