حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه جلالی را نصب کنید. Thursday, 18 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 17823 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 3 تعداد دیدگاهها : 19×
۲۹ فروردین ۱۴۰۰ - ۱۶:۵۳
شناسه : 13135

دومین جلسه ستاد پیشگیری از وقوع جرایم انتخاباتی حوزه قضایی شهرستان اسکو با حضور رئیس هیات اجرایی، هیات نظارت و روسای دستگاه‌های امنیتی در محل دادگستری شهرستان اسکو برگزار شد، رئیس دادگستری شهرستان اسکو ضمن تبریک حلول ماه پر خیر و برکت رمضان گفت: دستگاه قضایی مسئول احقاق حق و پیشگیری از جرایم انتخاباتی و […]

پ
پ

دومین جلسه ستاد پیشگیری از وقوع جرایم انتخاباتی حوزه قضایی شهرستان اسکو با حضور رئیس هیات اجرایی، هیات نظارت و روسای دستگاه‌های امنیتی در محل دادگستری شهرستان اسکو برگزار شد، رئیس دادگستری شهرستان اسکو ضمن تبریک حلول ماه پر خیر و برکت رمضان گفت: دستگاه قضایی مسئول احقاق حق و پیشگیری از جرایم انتخاباتی و همچنین رسیدگی و برخورد به موقع است تا حقی از کسی ضایع نشود.

صادق میرزاآقازاده از ضابطین دادگستری خواست تا با رصد فضای مجازی و جلوگیری از تبلیغات زود هنگام با ارسال به موقع گزارش تخلفات به دادگستری موجبات برخورد سریع و قانونی را فراهم آورند.

گلزار دادستان عمومی و انقلاب شهرستان اسکو نیز ضمن تبریک فرا رسیدن این ماه عزیز اظهار داشت: جهت جلوگیری از هرگونه تنش بین کاندیداها، رصد فعالیت‌های آنان، قبل و حین و بعد انتخابات ضروری است.

رحمان عبدی همچنین به توزیع سریع کارت‌های شناسایی کارکنان شعب اشاره کرد و از تشکیل شعبه ویژه جرایم انتخاباتی در دادسرا خبر داد تا با هرگونه تخلف انتخاباتی خارج از مهلت و برخورد قاطع صورت گیرد.


ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.