حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه جلالی را نصب کنید. Friday, 29 March , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 17810 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 3 تعداد دیدگاهها : 19×
۲۹ فروردین ۱۴۰۰ - ۱۶:۴۰
شناسه : 13123

به نقل از خبرگزاری میزان ،محمدرضا حداد رئیس شورای حل اختلاف استان یزد از آزادی ۱۲۲ زندانی با تلاش شورای حل اختلاف خبر داد و بیان کرد: در راستای تحقق سیاست‌های حبس زدایی و ساماندهی و بررسی پرونده‌های زندانیان، تعداد ۱۲۹ فقره پرونده در اسفند ماه سال ۱۳۹۹ بررسی و ۱۲۲ زندانی آزاد، و به […]

پ
پ

به نقل از خبرگزاری میزان ،محمدرضا حداد رئیس شورای حل اختلاف استان یزد از آزادی ۱۲۲ زندانی با تلاش شورای حل اختلاف خبر داد و بیان کرد: در راستای تحقق سیاست‌های حبس زدایی و ساماندهی و بررسی پرونده‌های زندانیان، تعداد ۱۲۹ فقره پرونده در اسفند ماه سال ۱۳۹۹ بررسی و ۱۲۲ زندانی آزاد، و به آغوش گرم خانواده خود بازگشتند.

این مقام قضایی طرح پایش و تعیین تکلیف هرچه سریعتر زندانیان را یکی از دغدغه‌های اصلی دستگاه قضایی برشمرد و اظهار داشت: با بهره گیری از ظرفیت شورا‌های حل اختلاف مستقر در زندان‌ها و بازداشتگاه‌های سراسر استان یزد می‌توان به آزادی زندانیان کمک کرد.
در سال ۱۳۹۹ به همت اعضا و کارکنان شورا‌های حل اختلاف شهرستان یزد تعداد ۸۷۱ نفر از زندانیان از بند زندان رهایی یافته اند.



ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.