حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه جلالی را نصب کنید. Wednesday, 24 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 17826 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 3 تعداد دیدگاهها : 19×
۲۸ فروردین ۱۴۰۰ - ۱۵:۰۱
شناسه : 13012

هادی هاشمیان، رئیس کل دادگستری استان گلستان از وصول ۳۷۱ میلیارد تومان از معوقات بانکی در سال ۹۹ خبر داد و گفت: سال گذشته بیش از ۳۷۱ میلیارد تومان از معوقات بانک‌های استان گلستان در واحد‌های اجرایی ثبت وصول شد که تقریبا دو برابر بیشتر از سال ۹۸ است. رئیس کل دادگستری استان گلستان با […]

پ
پ

هادی هاشمیان، رئیس کل دادگستری استان گلستان از وصول ۳۷۱ میلیارد تومان از معوقات بانکی در سال ۹۹ خبر داد و گفت: سال گذشته بیش از ۳۷۱ میلیارد تومان از معوقات بانک‌های استان گلستان در واحد‌های اجرایی ثبت وصول شد که تقریبا دو برابر بیشتر از سال ۹۸ است.

رئیس کل دادگستری استان گلستان با بیان این که یکی از اولویت‌های سال گذشته دستگاه قضایی استان گلستان وصول معوقات از بدهکاران بانکی بوده است، افزود: واحد‌های تولیدی زیادی در صف دریافت تسهیلات هستند و وصول این معوقات، بستر را برای تزریق راحت‌تر نقدینگی به بخش تولید استان گلستان فراهم کرد.

وی گفت: همان‌قدر که از تولیدکنندگان حمایت می‌کنیم و اجازه نمی‌دهیم واحد تولیدی به علت بدهکاری تعطیل شود، اجازه نخواهیم داد سودجویان از زیربار بازپرداخت تسهیلات شانه خالی کنند.

هاشمیان تاکید کرد: برخورد با فساد و بازگرداندن پول از بدهکاران بانکی به بیت المال، مکمل اقدامات حمایتی دادگستری از تولید و سرمایه گذاری در استان گلستان است و امسال هم در اولویت‌های کاری ماست.

وی در پایان از بانک‌ها خواست تا لیست بدهکاران دانه درشتی که تسهیلات برای تولید دریافت کرده‌اند، اما در بخش‌های دیگر سرمایه‌گذاری کرده‌اند و اقساط را نیز نمی‌پردازند به دادگستری ارائه کنند.



ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.