حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه جلالی را نصب کنید. Thursday, 18 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 17823 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 3 تعداد دیدگاهها : 19×
۲۸ فروردین ۱۴۰۰ - ۱۵:۴۰
شناسه : 13036

ابوذر داوریان، رئیس دادگستری شهرستان عنبرآباد در نشست هم اندیشی مسئولان قضایی و انتظامی شهرستان عنبرآباد که با حضور دادستان عمومی و انقلاب عنبرآباد، فرمانده نیروی انتظامی، رئیس پلیس اطلاعات و امنیت عمومی و جمعی از نخبگان فرهنگی و فعالین رسانه‌ای شهرستان عنبرآباد برگزار شد، با اشاره به سند تحول قضایی، اظهار کرد: ارتباط با […]

پ
پ

ابوذر داوریان، رئیس دادگستری شهرستان عنبرآباد در نشست هم اندیشی مسئولان قضایی و انتظامی شهرستان عنبرآباد که با حضور دادستان عمومی و انقلاب عنبرآباد، فرمانده نیروی انتظامی، رئیس پلیس اطلاعات و امنیت عمومی و جمعی از نخبگان فرهنگی و فعالین رسانه‌ای شهرستان عنبرآباد برگزار شد، با اشاره به سند تحول قضایی، اظهار کرد: ارتباط با مردم، نخبگان، فعالین فرهنگی و اجتماعی از موارد مهم سند تحول قضایی است.   رئیس دادگستری شهرستان عنبرآباد بر توسعه مطالبه‌گری در جامعه تاکید کرد و ادامه داد: صدای مطالبه گری نباید خاموش شود و این مهم باید در مسیر درست و کانال‌های قانونی، متعارف و محترمانه انجام شود.
وی عنوان کرد: مطالبه گری با توهین، تخریب و سیاه نمایی فرق دارد و دستگاه قضایی همان گونه که از انتقادات و پیشنهادات سازنده حمایت می‌کند، در مقابل سواستفاده، توهین، هتک حیثیت و سیاه‌نمایی به بهانه مطالبه گری واکنش مناسب نشان می‌هد.
داوریان گفت: تمامی ادارات و مسئولان آن‌ها وظیفه دارند در‌ مقابل مطالبه‌گری سازنده مردم جوابگو باشند و آگاهی و دانستن از بدیهی‌ترین حقوق شهروندان است.
دادستان عمومی و انقلاب شهرستان عنبرآباد نیز به بیان برخی از معضلات اجتماعی و اقدامات دستگاه قضایی در این شهرستان پرداخت و گفت: کار گروهی با موضوعات حفظ حقوق عامه و ترک فعل بعضی از مدیران در این شهرستان تشکیل شده است.
ابراهیم سلیمانی افزود: فعالین فرهنگی، اجتماعی، رسانه‌ای در این راه یاری‌گر دستگاه قضایی هستند و دادستانی به عنوان مدعی‌العموم پیگیر احیای حقوق عامه است.

در این جلسه نخبگان و فعالین فرهنگی، اجتماعی و رسانه‌ای شهرستان عنبرآباد به بیان مطالب و دیدگاه‌های خود پرداختند.  


ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.