حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه جلالی را نصب کنید. Friday, 19 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 17823 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 3 تعداد دیدگاهها : 19×
۲۸ فروردین ۱۴۰۰ - ۱۴:۵۱
شناسه : 13009

جلسه طرح صیانت از منابع آب استان کردستان با هدف بررسی موضوعات و مشکلات حوزه آب این استان در راستای حفظ حقوق عموم مردم در محل سالن جلسات معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری برگزار شد. بهادر اسدی، سرپرست معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان کردستان در این نشست اظهار […]

پ
پ

جلسه طرح صیانت از منابع آب استان کردستان با هدف بررسی موضوعات و مشکلات حوزه آب این استان در راستای حفظ حقوق عموم مردم در محل سالن جلسات معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری برگزار شد.

بهادر اسدی، سرپرست معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان کردستان در این نشست اظهار کرد: با توجه به اینکه طرح صیانت از منابع آب استان کردستان در دستور کار معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری و شرکت آب منطقه‌ای کردستان قرار دارد، طی برگزاری جلسات متعدد در طول سال گذشته اقدامات شایان توجهی در این حوزه انجام گرفته است.

سرپرست معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان کردستان با اشاره به قرار گرفتن کشور ایران در نیم‌کره خشک زمین و وجود تنش‌هایی در حوزه آب، اظهار کرد: صیانت از منابع آب استان کردستان از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است و همه مسئولان و دستگاه‌های ذیربط باید به این مهم توجه ویژه‌ای داشته باشند.

وی با بیان اینکه فرهنگ مدیریت مصرف آب باید نهادینه شود، افزود: نهاد‌های مردمی بعنوان متقاضیان مشارکت در امر مهار آسیب‌های اجتماعی، در این زمینه نقش مهمی دارند و باید از این ظرفیت ارزشمند در جهت صیانت از منابع آب استان کردستان استفاده شود.

در ادامه این جلسه، عرفان مومن پور، معاون حفاظت و بهره‌برداری شرکت آب منطقه‌ای کردستان نیز با بیان اینکه طرح صیانت از آب از سال ۹۶ مصوب شده و از سال ۹۷ اجرایی گردید، اظهار کرد: ۴ کارگروه حفاظت و انتظامی، مدیریت و بهینه سازی مصرف، بازچرخانی آب و کارگروه آموزشی و اطلاع رسانی در این طرح فعالیت دارند.


ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.