حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه جلالی را نصب کنید. Saturday, 20 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 17823 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 3 تعداد دیدگاهها : 19×
۲۸ فروردین ۱۴۰۰ - ۱۶:۴۲
شناسه : 13079

مجید دهقان معاون مالی، پشتیبانی و عمرانی دادگستری کل استان یزد در نشست با غلام رضا اردکانی رییس اداره امور شعب بانک ملی در استان یزد به نامگذاری سال از سوی مقام معظم رهبری با عنوان تولید، پشتیبانی‌ها و مانع‌زدایی‌ها اشاره کرد و گفت: نقش بانک‌ها در تحقق این شعار و رونق چرخ تولید و […]

پ
پ

مجید دهقان معاون مالی، پشتیبانی و عمرانی دادگستری کل استان یزد در نشست با غلام رضا اردکانی رییس اداره امور شعب بانک ملی در استان یزد به نامگذاری سال از سوی مقام معظم رهبری با عنوان تولید، پشتیبانی‌ها و مانع‌زدایی‌ها اشاره کرد و گفت: نقش بانک‌ها در تحقق این شعار و رونق چرخ تولید و اقتصاد کشور نقش بسیار ویژه است.
وی با بیان اینکه شرایط کار برای مدیران پاکدست و دلسوز کشور اکنون فراهم است تصریح کرد: دستگاه قضا حامی مدیرانی است که دغدغه خدمت به مردم و نظام را دارند.
دهقان اظهار داشت: رویکرد دستگاه قضا با توجه به سیاست‌های ریاست قوه قضاییه، مبارزه با فساد در حوزه‌های مختلف چه در داخل و چه در خارج است.
وی به اهتمام قوه قضائیه به بحث حفظ حقوق عامه اشاره کرد و گفت: در این حوزه مشکلات جدی به ویژه در حوزه منابع طبیعی، محیط زیست و … وجود دارد که با ورود دستگاه قضا شاهد اتفاقات خوبی در جهت حفظ حقوق عامه جامعه بوده‌ایم.
معاون مالی،پشتیبانی و عمرانی دادگستری کل استان یزد از فعالیت‌های مدیریت امور شعب بانک استان تقدیر و انتخاب این مدیریت را به عنوان مدیریت برتر کشور تبریک گفت.

شایان ذکر است در این نشست معاون مالی، پشتیبانی و عمرانی دادگستری کل استان یزد با اهدای لوح تقدیر به نمایندگی از رئیس کل دادگستری استان از رییس اداره امور شعب بانک ملی در استان تقدیر کرد.



ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.