حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه جلالی را نصب کنید. Thursday, 28 March , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 17810 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 3 تعداد دیدگاهها : 19×
۲۸ فروردین ۱۴۰۰ - ۱۵:۵۶
شناسه : 13042

حمید مرانی پور از تشکیل پرونده تزریق واکسن کرونا به برخی از مدیران شهرداری آبادان خبر داد و گفت: دستگاه قضایی تحقیقات خود در خصوص سو استفاده از سهمیه واکسن کرونای پاکبانان از سوی برخی مدیران شهرداری آبادان را با قاطعیت دنبال می‌کند. دادستان آبادان با بیان اینکه پرونده‌ای برای پیگیری قضایی تزریق واکسن کرونا […]

پ
پ

حمید مرانی پور از تشکیل پرونده تزریق واکسن کرونا به برخی از مدیران شهرداری آبادان خبر داد و گفت: دستگاه قضایی تحقیقات خود در خصوص سو استفاده از سهمیه واکسن کرونای پاکبانان از سوی برخی مدیران شهرداری آبادان را با قاطعیت دنبال می‌کند.

دادستان آبادان با بیان اینکه پرونده‌ای برای پیگیری قضایی تزریق واکسن کرونا به برخی از مدیران شهرداری آبادان در قالب تزریق به پاکبان‌ها در شعبه ۳ بازپرسی تشکیل شده است اظهار داشت:در پی اقدام برخی مدیران شهرداری آبادان و دریافت واکسن کرونا به جای پاکبانان موضوع بلافاصله در دستور کار دادستانی آبادان قرار گرفت.

دادستان عمومی و انقلاب آبادان در ادامه با اشاره به اینکه مصاحبه‌هایی از سوی شهردار و رییس دانشکده علوم پزشکی آبادان در این خصوص انجام شده است تاکید کرد: دستگاه قضایی تحقیقات فنی و میدانی خود را توسط مراجع مختلف آغاز کرده است.

مرانی پور اضافه کرد: پس از تکمیل تحقیقات، اگر مشخص شود شخصی با سو استفاده از موقعیت شغلی خود بجای پاکبان‌ها واکسن کرونا دریافت کرده است با وی برخورد قاطع قانونی خواهد شد. همچنین اگر افراد دیگری در رابطه با تزریق واکسن کرونا تبانی کرده باشند دستگاه قضایی در راستای حقوق عامه با آن افراد برخورد لازم را انجام می‌دهد.








ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.