حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه جلالی را نصب کنید. Friday, 29 March , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 17810 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 3 تعداد دیدگاهها : 19×
۲۸ فروردین ۱۴۰۰ - ۱۶:۳۷
شناسه : 13072

به نقل از خبرگزاری میزان ،توسلی‌زاده رئیس کل دادگستری استان کرمانشاه با بیان اینکه قبل از شروع طرح پایش و غربالگری زندانیان تنها سه نقطه اتصال با زندان وجود داشت و دادرسی الکترونیک تنها در این سه محل ممکن بود گفت: بنا بر تاکیدی که بر این موضوع و راه اندازی دادرسی به صورت الکترونیک […]

پ
پ

به نقل از خبرگزاری میزان ،توسلی‌زاده رئیس کل دادگستری استان کرمانشاه با بیان اینکه قبل از شروع طرح پایش و غربالگری زندانیان تنها سه نقطه اتصال با زندان وجود داشت و دادرسی الکترونیک تنها در این سه محل ممکن بود گفت: بنا بر تاکیدی که بر این موضوع و راه اندازی دادرسی به صورت الکترونیک برای زندانیان وجود داشت، با همکاری معاونت آمار و فناوری قوه قضائیه و با استفاده از اعتبارات استانی این سه نقطه اتصال به ۱۰۰ نقطه ارتقا یافت.

رئیس کل دادگستری استان کرمانشاه یادآور شد: با توجه به شرایط حاکم بر کشور از لحاظ بیماری کرونا و نیز برخی مشکلات برای جابجایی زندانیان، این امر سبب می‌شود مشکلات زندانیان کمتر شده و نیاز به حضور زندانیان در محل دادگاه نیست. بعلاوه کمک می‌کند تسریع در رسیدگی‌ها در امور زندانیان افزایش یابد.

لازم به ذکر است با دادرسی الکترونیکی محدودیت‌های زمانی و مکانی به طرز شگرفی کاهش می‌یابد. کاهش هزینه‌های سیستم قضایی، افزایش سرعت انجام کارها، انسجام در مجموعه اطلاعات سیستم قضایی، افزایش امنیت قضایی و اداری از دیگر دستاورد‌های دادرسی الکترونیکی است.


ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.