حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه جلالی را نصب کنید. Tuesday, 23 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 17826 تعداد نوشته های امروز : 1 تعداد اعضا : 3 تعداد دیدگاهها : 19×
۲۸ فروردین ۱۴۰۰ - ۱۵:۵۳
شناسه : 13039

به نقل از خبرگزاری میزان ،هادی عزیززاده، دادستان عمومی و انقلاب کردکوی از مجتمع دامپروری روستای بالاجاده بازدید کرد و در جریان این بازدید از تلاش‌های دستگاه قضایی برای احیاء دوباره این واحد تولیدی خبر داد. دادستان عمومی و انقلاب کردکوی گفت: این واحد تولیدی از سال ۹۴ به علت مشکلات اقتصادی تعطیل شد و […]

پ
پ

به نقل از خبرگزاری میزان ،هادی عزیززاده، دادستان عمومی و انقلاب کردکوی از مجتمع دامپروری روستای بالاجاده بازدید کرد و در جریان این بازدید از تلاش‌های دستگاه قضایی برای احیاء دوباره این واحد تولیدی خبر داد.

دادستان عمومی و انقلاب کردکوی گفت: این واحد تولیدی از سال ۹۴ به علت مشکلات اقتصادی تعطیل شد و از آن زمان تاکنون تلاش‌های مالکان آن برای احیاء دوباره بی نتیجه مانده است.

وی افزود: امروز در بازدید از این واحد تولیدی و گفت‌وگو با مالکان، مشکلات را شنیدیم و تلاش برای از سرگیری تولید در این واحد با کمک دستگاه‌های اجرایی این شهرستان را آغاز کردیم و امیدواریم زودتر به نتیجه برسد.

عزیززاده خاطرنشان کرد: به گفته مالکان، این واحد تولیدی ظرفیت هزار راس دام سنگین را دارد و تا دو هزار و ۵۰۰ راس قابل توسعه است.

وی اظهار کرد: این واحد تولیدی در صورت احیاء می‌تواند روزانه ۱۵ تن شیر تولید و روانه بازار کند و دست کم ۳۰ نفر هم در آن مشغول به کار شوند.

سال گذشته با پیگیری‌های دادگستری گلستان مشکلات ۳۰۳ واحدتولیدی پیگیری و گره گشایی شد.




ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.