حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه جلالی را نصب کنید. Saturday, 20 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 17823 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 3 تعداد دیدگاهها : 19×
۲۵ فروردین ۱۴۰۰ - ۱۶:۲۷
شناسه : 12900

به نقل از خبرگزاری میزان ،سعید جریده اصل، دادستان عمومی و انقلاب شهرستان لردگان از ورود مدعی العموم به موضوع آلودگی زیست محیطی کارخانه پتروشیمی این شهرستان خبر داد و اظهار کرد: با توجه به وصول گزارشات مکرر مردمی در خصوص آلودگی زیست محیطی کارخانه پتروشیمی لردگان موضوع جهت بررسی به کارشناسان اداره محیط زیست […]

پ
پ

به نقل از خبرگزاری میزان ،سعید جریده اصل، دادستان عمومی و انقلاب شهرستان لردگان از ورود مدعی العموم به موضوع آلودگی زیست محیطی کارخانه پتروشیمی این شهرستان خبر داد و اظهار کرد: با توجه به وصول گزارشات مکرر مردمی در خصوص آلودگی زیست محیطی کارخانه پتروشیمی لردگان موضوع جهت بررسی به کارشناسان اداره محیط زیست شهرستان ارجاع شد و حسب نظریه کارشناسی این اداره متاسفانه میزان آلودگی پساب کارخانه پتروشیمی لردگان بیشتر از حد استاندارد است.

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان لردگان خاطرنشان کرد: بر اساس مستندات اداره محیط زیست شهرستان لردگان، تاکنون طی چندین مرحله به مسئولان کارخانه پتروشیمی لردگان اخطار داده شده است تا نسبت به رفع نواقص اقدام کنند که متاسفانه به این اخطار‌ها توجهی صورت نگرفته است.

وی بیان کرد: در اخرین مرحله نیز اداره حفاظت محیط زیست ضمن ارسال اخطاریه‌ای برای مدیرعامل شرکت پتروشیمی لردگان از دادستانی شهرستان لردگان نیز تقاضای بررسی موضوع را کرد و با توجه به اینکه دادستان متولی حفظ و صیانت از حقوق عامه است و این آلودگی نیز از مصادیق اهم نقض حقوق عامه به شمار می‌آید موضوع به صورت ویژه در دستور کار دادستانی شهرستان لردگان قرار گرفته و دستور قضایی خطاب به مسئولین پتروشیمی لردگان برای رفع این مشکل صادر شده است.

جریده اصل با اشاره به اینکه پیگیری‌ها تا زمان رفع کامل این مشکل ادامه خواهد داشت، اذعان کرد: در صورت استنکاف مسئولان کارخانه پتروشیمی لردگان و عدم رفع نواقص اعلامی، ضمن تشکیل پرونده کیفری برای افراد متخلف نسبت به جلوگیری از فعالیت کارخانه اقدام خواهد شد.



ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.