حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه جلالی را نصب کنید. Friday, 29 March , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 17810 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 3 تعداد دیدگاهها : 19×
۲۵ فروردین ۱۴۰۰ - ۱۶:۲۲
شناسه : 12894

رئیس و تعدادی از اعضای هیئت مدیره کانون وکلای دادگستری استان البرز با حسین فاضلی هریکندی، رئیس کل دادگستری استان البرز دیدار و گفت‌وگو کردند.   رئیس کل دادگستری استان البرز استان البرز در این دیدار که در حوزه ریاست دادگستری کل استان البرز برگزار شد، نگاه مثبت مجموعه قضایی استان البرز به وکلا را […]

پ
پ

رئیس و تعدادی از اعضای هیئت مدیره کانون وکلای دادگستری استان البرز با حسین فاضلی هریکندی، رئیس کل دادگستری استان البرز دیدار و گفت‌وگو کردند.   رئیس کل دادگستری استان البرز استان البرز در این دیدار که در حوزه ریاست دادگستری کل استان البرز برگزار شد، نگاه مثبت مجموعه قضایی استان البرز به وکلا را تبیین کرد و گفت: وکیل در تمیز حق و فرایند رسیدگی می‌تواند کمک قابل توجهی به قضات داشته باشد   وی مختومه شدن بیش از ۷۰۰ هزار پرونده در سال ۹۹ را با وجود مشکلات منابع انسانی، اقدامی مهم دانست و گفت: همکارانم در مجتمع های قضایی و شورای حل اختلاف در سال گذشته علاوه بر رسیدگی به این تعداد پرونده توانستند بیش از ۲۲ درصد پرونده‌های مانده از سال‌های قبل که معادل ۲۸ هزار پرونده بود را مختومه کنند و یکی از استان‌های برتر در این زمینه باشند؛ در حالی که میانگین مختومه کردن پرونده‌های مانده در کشور، ۱۲ درصد بوده این رقم در استان البرز به ۲۲ درصد رسید.
فاضلی هریکندی با تاکید بر اینکه این موفقیت دادگستری استان البرز مرهون برنامه محوری، اقدامات و تلاش های های انجام شده در دستگاه قضایی استان البرز است، تاکید کرد: استان البرز در حوزه استفاده از فناوری‌های نوین و طراحی سامانه‌های جدید جزء استان های پیشرو کشور است و در راستای سیاست‌های قوه قضاییه به سمت هوشمندسازی حرکت می‌کند.
رئیس کل دادگستری استان البرز در ادامه به موضوع سلامت اشاره کرد و بیان داشت: سلامت مجموعه قضایی با سلامت جامعه وکلا باهم مرتبط بوده و به همین جهت باید در این خصوص حساس باشیم.  

وی در خصوص پیشنهاد تعدادی از وکلا برای اختصاص جایگاه ویژه به آن‌ها در مجتمع‌های قضایی بیان کرد: دادگستری استان البرز این آمادگی را دارد در ساختمان‌های در حال احداث این جایگاه را اختصاص دهد و در ساختمان‌های موجود نیز در صورت مهیا بودن شرایط، این پیشنهاد می‌تواند عملیاتی شود.



ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.