حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه جلالی را نصب کنید. Thursday, 28 March , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 17810 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 3 تعداد دیدگاهها : 19×
۲۵ فروردین ۱۴۰۰ - ۱۵:۱۰
شناسه : 12874

به نقل از خبرگزاری میزان ،سید محمد موسویان، رئیس شوراهای حل اختلاف استان اصفهان از آزادی ۷ زندانی با تلاش شورای حل اختلاف فلاورجان خبر داد و بیان کرد: با تلاش اعضاء و همکاران اجرای احکام شورای حل اختلاف شهرستان فلاورجان تعداد ۷ زندانی محکوم مالی، با کمک حدود ۶۰ میلیون تومان از سوی انجمن […]

پ
پ

به نقل از خبرگزاری میزان ،سید محمد موسویان، رئیس شوراهای حل اختلاف استان اصفهان از آزادی ۷ زندانی با تلاش شورای حل اختلاف فلاورجان خبر داد و بیان کرد: با تلاش اعضاء و همکاران اجرای احکام شورای حل اختلاف شهرستان فلاورجان تعداد ۷ زندانی محکوم مالی، با کمک حدود ۶۰ میلیون تومان از سوی انجمن مددکاری و امور اجتماعی زندان مرکزی اصفهان و با همت و تلاش و وساطت اجرای احکام شورای حل اختلاف این شهرستان از زندان آزاد و به آغوش گرم خانواده بازگشتند.

رئیس شورا‌های حل اختلاف استان اصفهان افزد: با توجه به تاکیدات رهبر معظم انقلاب مبنی بر کاهش جمعیت کیفری زندان‌ها، شورا‌های حل اختلاف استان اصفهان نقش به سزایی در این امر دارند و می‌توانند در فرایند قضازدایی اهتمام ویژه‌ای داشته باشند.
وی اظهار امیدواری کرد: با تقویت شعب شورای حل اختلاف ویژه زندانیان و استفاده صحیح از ظرفیت این شعب و جلب همکاری مسئولان ستاد دیه و خیران در هر شهر و منطقه زمینه آزادی بسیای از محکومین را فراهم آورد.


ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.