حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه جلالی را نصب کنید. Thursday, 28 March , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 17810 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 3 تعداد دیدگاهها : 19×
۲۵ فروردین ۱۴۰۰ - ۱۶:۱۸
شناسه : 12891

یعقوب شهبازپور با بیان اینکه به مناسبت حلول ماه مبارک رمضان، یک زندانی مالی توسط خیرین شهرستان آذرشهر آزاد شد، اظهار داشت: با گذشت و انصراف شکات از دریافت نیمی از کل مطالبات خود مابقی مطالبات توسط خیرین شهرستان تامین شد. وی با تاکید بر جلب مشارکت خیرین در آزادسازی زندانیان جرایم غیر عمد افزود: […]

پ
پ

یعقوب شهبازپور با بیان اینکه به مناسبت حلول ماه مبارک رمضان، یک زندانی مالی توسط خیرین شهرستان آذرشهر آزاد شد، اظهار داشت: با گذشت و انصراف شکات از دریافت نیمی از کل مطالبات خود مابقی مطالبات توسط خیرین شهرستان تامین شد.

وی با تاکید بر جلب مشارکت خیرین در آزادسازی زندانیان جرایم غیر عمد افزود: وجود خیرین یزرگ در شهرستان ظرفیتی بسیار ارزشمند بوده که باید از این فرصت به خوبی بهره‌مند شد.رئیس دادگستری شهرستان آذرشهر ادامه داد: اصولاً زندان‌ها در نظام مقدس جمهوری اسلامی نقش تربیتی و اصلاحی دارند و این موضوع بر کسی پوشیده نیست. بسیاری از مددجویان در این مکان و مجال، فرصت‌های خوبی برای خودسازی و بازسازی هویتی و شخصیتی پیدا می‌کنند و توان بازگشت دوباره به جامعه را دارند.


ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.