حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه جلالی را نصب کنید. Thursday, 18 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 17823 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 3 تعداد دیدگاهها : 19×
۲۴ فروردین ۱۴۰۰ - ۱۶:۰۲
شناسه : 12859

سید محمد موسویان گفت: در سال ۱۳۹۹ در راستای مختومه کردن پرونده‌ها و جلوگیری از انباشت آنها، تعداد قابل قبولی از پرونده‌ها مختومه و از آمار شورای حل اختلاف استان اصفهان کسر شده است که همین امر موجبات رضایتمندی ارباب رجوع را فراهم کرده است و ضمن جلوگیری از اطاله دادرسی‌ها موجبات تسریع در روند […]

پ
پ

سید محمد موسویان گفت: در سال ۱۳۹۹ در راستای مختومه کردن پرونده‌ها و جلوگیری از انباشت آنها، تعداد قابل قبولی از پرونده‌ها مختومه و از آمار شورای حل اختلاف استان اصفهان کسر شده است که همین امر موجبات رضایتمندی ارباب رجوع را فراهم کرده است و ضمن جلوگیری از اطاله دادرسی‌ها موجبات تسریع در روند رسیدگی به پرونده‌ها شده است.
رئیس شورا‌های حل اختلاف استان اصفهان تعداد پرونده‌های وارده به شورای حل اختلاف این استان را در سال ۱۳۹گذشته۲۵۴۶۹۶ پرونده اعلام کرد و گفت : در سال گذشته  ۲۵۹۹۲۷ پرونده نیز مختومه شد و میزان ۵۲۳۱ فقره نیز کسر از آمار داشته اند که آمار قابل توجهی است.
وی  در ادامه افزود: میزان پرونده‌های موجودی واحد‌های اجرای احکام استان اصفهان در ابتدای سال ۱۳۹۹ معادل ۳۵۷۵۷ پرونده بوده است که در طی سال مجموعاً تعداد ۲۲۷۱۹ پرونده نیز به اجرای احکام واردشد و از این تعداد ۸۰۹۵۶ پرونده مختومه شده است. به این ترتیب میزان پرونده‌های مانده واحد‌های اجرای احکام استان ۲۲۷۱۹ پرونده است که میزان ۱۳۰۳۸ فقره نیز کسر شده که این آمار قابل توجهی می‌باشد.




ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.