حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه جلالی را نصب کنید. Friday, 29 March , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 17810 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 3 تعداد دیدگاهها : 19×
۲۴ فروردین ۱۴۰۰ - ۱۵:۳۷
شناسه : 12836

ابوذر داوریان، رئیس دادگستری عنبرآباد در بازدید از پیش اعلام نشده از شورای حل اختلاف این شهرستان با اشاره به سیاست قضازدایی دستگاه قضایی و جایگاه شایسته شورا‌های حل اختلاف در ایجاد صلح و سازش در جامعه، اظهار کرد: همان طور که از نام شورای حل اختلاف بر می‌آید؛ فلسفه وجودی آن ایجاد صلح و […]

پ
پ

ابوذر داوریان، رئیس دادگستری عنبرآباد در بازدید از پیش اعلام نشده از شورای حل اختلاف این شهرستان با اشاره به سیاست قضازدایی دستگاه قضایی و جایگاه شایسته شورا‌های حل اختلاف در ایجاد صلح و سازش در جامعه، اظهار کرد: همان طور که از نام شورای حل اختلاف بر می‌آید؛ فلسفه وجودی آن ایجاد صلح و سازش بین طرفین دعاوی است.
رئیس دادگستری عنبرآباد افزود: ریش سفیدان و افراد متنفذ در جامعه در این مسیر می‌توانند به ماموریت شورا‌های حل اختلاف کمک کنند و بازوی پر توان دادگستری در ایجاد آرامش و امنیت در جامعه باشند.  در این بازدید کارکنان شورای حل اختلاف شهر عنبرآباد به بیان برخی از موضوعات و طرح دیدگاه‌های خود پرداختند.



ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.