حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه جلالی را نصب کنید. Thursday, 28 March , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 17810 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 3 تعداد دیدگاهها : 19×
۲۴ فروردین ۱۴۰۰ - ۱۴:۵۹
شناسه : 12820

حجت الاسلام و المسلمین اکبری با بیان اینکه منابع طبیعی هر جامعه، ثروت آن جامعه است از این رو جنگل و مرتع به عنوان یکی از منابع ثروت ملی در کشور ما از اهمیت خاصی برخوردار است افزود: اجرای قانون حدنگار نقش مهمی در پیشگیری و برخورد قانونی با زمین‌خواری در سطح کشوردارد و به […]

پ
پ

حجت الاسلام و المسلمین اکبری با بیان اینکه منابع طبیعی هر جامعه، ثروت آن جامعه است از این رو جنگل و مرتع به عنوان یکی از منابع ثروت ملی در کشور ما از اهمیت خاصی برخوردار است افزود: اجرای قانون حدنگار نقش مهمی در پیشگیری و برخورد قانونی با زمین‌خواری در سطح کشوردارد و به عنوان یک ضرورت اساسی باید جدی گرفته شود همچنین این جانمایی می‌تواند کمک شایانی در حفظ و نگهداری منابع ملی داشته باشد.

این مقام عالی قضایی استان مازندران اظهار داشت: رویکرد ما بر پیشگیری از وقوع جرم استوار است، اما به جد خواستار رفع تصرف اراضی ملی بوده و در این راه همراه وهماهنگ با منابع طبیعی هستیم و در همین راستا ۸۲ درصد از اراضی جنگل‌ها و مراتع آبخیزداری در اجرای قانون حدنگار (کاداستر) در استان جانمایی شده است.

رییس کل دادگستری مازندران خاطرنشان کرد:اجرای قانون حدنگار یعنی تهیه دقیق مشخصات زمین، ملک و ثبت کامل مشخصات مالکان در سند‌های مشخص موسوم به سند تک برگ می‌تواند در کاهش جرائم مربوط به امور ملکی مانند سند سازی، تصرفات غیر مجاز، فروش مال غیر و … موثر باشد.

حجت الاسلام و المسلین اکبری در ادامه افزود: همچنین یکی از اقدامات مهمی که در نوار ساحلی استان انجام پذیرفته تثبیت مالکیت اراضی ساحلی در استان بوده که این اقدام نیز می‌تواند در ساماندهی سواحل نقش به سزایی داشته باشد.


ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.