حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه جلالی را نصب کنید. Friday, 19 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 17823 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 3 تعداد دیدگاهها : 19×
۲۳ فروردین ۱۴۰۰ - ۱۳:۵۴
شناسه : 12725

علی اکبر گروسی رئیس کل دادگستری آذربایجان غربی در دیدار با محمدی مدیر کل جدید زندان‌های استان گفت: تمام هم و غم دستگاه قضایی کاهش جمعیت کیفری زندان‌ها و کاستن از تعداد کسانی هست که به زندان معرفی میشوند. چرا که همه ما از آثار مخرب مجازات حبس خصوصاً بر خانواده‌های زندانیان مطلع هستیم. وقتی […]

پ
پ

علی اکبر گروسی رئیس کل دادگستری آذربایجان غربی در دیدار با محمدی مدیر کل جدید زندان‌های استان گفت: تمام هم و غم دستگاه قضایی کاهش جمعیت کیفری زندان‌ها و کاستن از تعداد کسانی هست که به زندان معرفی میشوند. چرا که همه ما از آثار مخرب مجازات حبس خصوصاً بر خانواده‌های زندانیان مطلع هستیم. وقتی که سرپرست خانواده به زندان می‌افتد آن خانواده با چالش جدی مواجه میشود و آسیب‌های زیادی اعضای خانواده را تهدید می‌کند.

گروسی ادامه داد: دادگستری استان و محاکم آن و اداره زندان‌ها در کنار هم هستند و باهمدلی و همکاری موثر علاوه بر تامین امنیت زندان‌ها و حفظ کرامت انسانی مددجویان، در تلاش هستیم تا محبوسین از تمام ظرفیت‌های قانونی خصوصاً مجازات‌های جایگزین حبس و ارفاق‌های قانونی بهرمند شوند و ایام محکومیتشان را بیرون از فضای زندان بگذرانند و به خدمات عمومی رایگان به مردم مشغول شوند که این خود بسیار مفید و به نفع جامعه است.

شایان ذکر است مجتبی محمدی بعنوان مدیر کل جدید اداره کل زندان‌ها و اقدامات تامینی و تربیتی استان معرفی و از زحمات حمزه بروجنی مدیر کل سابق با اهدای لوح تقدیر توسط دکتر گروسی تقدیر به عمل آمد.  



ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.