حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه جلالی را نصب کنید. Friday, 19 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 17823 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 3 تعداد دیدگاهها : 19×
۲۳ فروردین ۱۴۰۰ - ۱۵:۰۳
شناسه : 12775

سیدحشمت الله حیات الغیب، مدیرکل زندان های استان تهران در جلسه هم اندیشی و نشست تخصصی کارشناسان اشتغال و حرفه آموزی زندان‌های استان تهران با اشاره به اشتغال زندانیان به عنوان یکی از اولویت های کلیدی و مورد تاکید رئیس سازمان زندان‌ها اظهار کرد: با توجه به جمعیت کیفری این استان و ظرفیت‌های موجود، سال […]

پ
پ

سیدحشمت الله حیات الغیب، مدیرکل زندان های استان تهران در جلسه هم اندیشی و نشست تخصصی کارشناسان اشتغال و حرفه آموزی زندان‌های استان تهران با اشاره به اشتغال زندانیان به عنوان یکی از اولویت های کلیدی و مورد تاکید رئیس سازمان زندان‌ها اظهار کرد: با توجه به جمعیت کیفری این استان و ظرفیت‌های موجود، سال ۱۴۰۰ سال اشتغال ۸۰ درصدی در زندان‌های استان تهران خواهد بود.   مدیرکل زندان های استان تهران خاطرنشان کرد: ضمن استفاده از ظرفیت های درون و برون سازمانی و ارائه راهکارهای توسعه فعالیت‌های مهارت آموزی به عنوان رکن اصلی توسعه اشتغال با تمام امکانات موجود برای تحقق این اولویت گام برمی داریم.
وی تصریح کرد: زندانی در طول تحمل حبس، زمان لازم و مناسبی برای فراگرفتن شغل و حرفه ای با مبانی فکری و فرهنگی و نیز استعدادهای فردی خویش و توان ذاتی اش را می یابد.
حیات الغیب ادامه داد: همچنین پس از آزادی می توانند به کسب و کار حرفه ای خود که در زندان فرا گرفته اند پرداخته و با ورود به بازار کار راه صحیح زندگی را در پیش گیرند.
وی افزود: کار زندانیان نه تنها باعث سهولت حفظ نظم و امنیت در زندان و اجرای برنامه‌های تدوین شده سازمانی خواهد شد بلکه درآمد مناسب برای زندانیان و خانواده های آنان را نیز فراهم می کند.

در ادامه جلسه که در محل سالن کنفرانس مرکز آموزشی و پژوهشی منطقه هفت تشکیل شده بود، مشکلات و راهکارهای جدید در جهت توسعه امر اشتغال و حرفه آموزی در زندان های استان مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.