حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه جلالی را نصب کنید. Friday, 29 March , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 17810 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 3 تعداد دیدگاهها : 19×
۲۲ فروردین ۱۴۰۰ - ۱۳:۴۰
شناسه : 12685

به نقل از خبرگزاری میزان ،علی دهقانی، رئیس کل دادگستری استان ایلام از اعاده ۹۲۰ هکتار از اراضی ملی و منابع طبیعی استان ایلام به بیت المال در سال ۱۳۹۹ خبر داد. وی تعداد کل پرونده‌های مربوط به اراضی ملی و منابع طبیعی استان ایلام در سال ۱۳۹۹ را ۵۲۰ پرونده بیان کرد که از […]

پ
پ

به نقل از خبرگزاری میزان ،علی دهقانی، رئیس کل دادگستری استان ایلام از اعاده ۹۲۰ هکتار از اراضی ملی و منابع طبیعی استان ایلام به بیت المال در سال ۱۳۹۹ خبر داد.

وی تعداد کل پرونده‌های مربوط به اراضی ملی و منابع طبیعی استان ایلام در سال ۱۳۹۹ را ۵۲۰ پرونده بیان کرد که از این تعداد ۲۸۶ فقره پرونده منتهی به صدور حکم شده و ۳۸ مورد از بنا‌ها و مستحدثات غیرقانونی نیز با حکم مراجع قضایی قلع و قمع گردیده است.

رئیس کل دادگستری استان ایلام با اشاره به سیاست‌های دستگاه قضایی در صیانت از اراضی ملی و حفاظت از منابع طبیعی، بر برخورد قاطع دادگستری استان ایلام با هرگونه تخلف و دست اندازی به بیت المال تاکید کرد.

وی صیانت از اراضی ملی و حفاظت از منابع طبیعی را از ماموریت‌های مهم سند تحول قضایی در زمینه احیاء حقوق عامه و گسترش عدالت خواند و افزود: مطابق فرمایشات مقام معظم رهبری مبنی بر مقابله با تصرف اراضی ملی و انفال و حفاظت از بیت‌المال، برخورد با متصرفین اراضی ملی و منابع طبیعی در سال جدید نیز با جدید پیگیری می‌شود.

رئیس کل دادگستری استان ایلام خاطرنشان کرد: بدون شک حفاظت و صیانت از بیت المال وظیفه کلیه نهاد‌ها و سازمان‌های متولی است و باید تلاش شود تا با هماهنگی مدیران و مسئولان دستگاه‌های اجرایی و با محوریت اقدامات پیشگیرانه از هرگونه تعدی به بیت المال و حقوق عامه جلوگیری شود.

دهقانی ضمن تاکید برلزوم هماهنگی و تعامل بیش از پیش ادارات و سازمان‌های مربوطه در استان ایلام برای مقابله با ساخت و ساز‌های غیرمجاز و تصرف اراضی ملی، اذعان کرد: مردم نیز باید در راستای دفاع از حقوق خود، نسبت به حفاظت و صیانت از اراضی ملی و منابع طبیعی حساس بوده و در صورت مشاهده تصرف غیر قانونی مراتب را به نهاد‌های نظارتی مربوطه اطلاع دهند.


ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.