حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه جلالی را نصب کنید. Thursday, 28 March , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 17810 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 3 تعداد دیدگاهها : 19×
۲۲ فروردین ۱۴۰۰ - ۱۳:۵۲
شناسه : 12692

محمدرضا حبیبی رییس کل دادگستری استان اصفهان با اعلام این خبر گفت: یکی از برکات و مصوبات سفر ریاست قوه قضاییه به اصفهان دستور موکد ایشان برای تأمین و تکمیل کادر نیروی قضایی بود که به مرور در حال انجام است.   وی افزود: ۳۰ نفر در دوره یازدهم این مرکز مراحل کارآموزی خود را […]

پ
پ

محمدرضا حبیبی رییس کل دادگستری استان اصفهان با اعلام این خبر گفت: یکی از برکات و مصوبات سفر ریاست قوه قضاییه به اصفهان دستور موکد ایشان برای تأمین و تکمیل کادر نیروی قضایی بود که به مرور در حال انجام است.   وی افزود: ۳۰ نفر در دوره یازدهم این مرکز مراحل کارآموزی خود را گذراندند که از این تعداد ۲۳ نفر موفق به کسب شرایط لازم شدند و با انجام مراسم تحلیف در حوزه‌های قضایی سطح استان اصفهان مشغول به کار می‌شوند.   حبیبی در این مراسم خطاب به کارآموزان تازه راه یافته به تصدی امر قضا گفت: مسؤولیت امر قضا به دلیل آن که با جان، مال، حیثیت و آبروی افراد و ناموس مردم مرتبط است بسیار سنگین و خطیر است و تنها تقوای الهی می‌تواند ضامن سلامت و مصون ماندن قاضی از موانع و وسوسه‌های شیاطین در این مسیر باشد.
وی همچنین افزود: در مرحله بعد رعایت نظم و انضباط کاری است که لازمه کار در مسیر احقاق حق و اجرای عدالت توسط قاضی است.
حبیبی در ادامه اشراف کامل و دقیق قاضی به ابعاد و زوایای پرونده را در اتقان آراء مهم دانست و تأکید کرد: مطالعه دقیق و اشراف کامل قاضی به ابعاد و زوایای مختلف پرونده باعث اتقان آراء، رفع اطاله دادرسی و جلب رضایتمندی عمومی می‌شود.

رییس دستگاه قضایی استان اصفهان در پایان بر اجرای دقیق مفاد دستورالعمل‌های صادره از سوی ریاست قوه قضاییه که مهمترین آن سند ارتقاء یافته تحول قضایی که در راستای سیاست‌های عالی قوه قضاییه صادر شده است، تأکید کرد.



ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.