حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه جلالی را نصب کنید. Thursday, 18 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 17823 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 3 تعداد دیدگاهها : 19×
۲۱ فروردین ۱۴۰۰ - ۱۵:۱۴
شناسه : 12589

جعفر داراب خانی، معاون قضایی، اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری البرز ضمن تشریح نقش و جایگاه انتخابات در نظام مقدس جمهوری اسلامی اظهار کرد: هماهنگی مطلوبی بین دستگاه‌های مرتبط با امر انتخابات در البرز برقرار شده و امیدواریم شاهد کمترین تخلف در برگزاری این انتخابات مهم باشیم. این مقام قضایی با تأکید بر […]

پ
پ

جعفر داراب خانی، معاون قضایی، اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری البرز ضمن تشریح نقش و جایگاه انتخابات در نظام مقدس جمهوری اسلامی اظهار کرد: هماهنگی مطلوبی بین دستگاه‌های مرتبط با امر انتخابات در البرز برقرار شده و امیدواریم شاهد کمترین تخلف در برگزاری این انتخابات مهم باشیم.

این مقام قضایی با تأکید بر اینکه فعالیت نامزدها، گروه‌های سیاسی، احزاب و کلیه شهروندان باید در مدار قانون باشد، به برخی از باید‌ها و نباید‌های انتخاباتی اشاره کرد و گفت: با توجه به مصوبه‌های ستاد کرونا، نامزد‌ها در ستاد‌های تبلیغات انتخاباتی توجه لازم را به اجرای مفاد دستورالعمل‌های این ستاد داشته باشند.

وی با تاکید بر اینکه نامزد‌ها از ایجاد اختلاف بین قومیت‌ها جداً پرهیز کنند و هرگونه توهین و بی احترامی، پیگرد قانونی خواهد داشت، افزود: بنابراین نامزد‌ها و طرفداران آن‌ها از هرگونه رفتار و الفاظی که دلالت بر توهین، تخریب، تهدید و افترا نسبت به دیگر نامزد‌ها دارد و همچنین انتشار شایعه و سیاه نمایی پرهیز کنند.

داراب‌خانی با یادآوری این مهم که حفظ حیثیت، آبرو و اسرار نامزد‌ها در تمام مراحل کاری توسط مجریان و ناظران و تأکید بر انجام این امور توسط عوامل اجرایی و نظارتی انتخابات، الزامی است، بیان کرد: از هرگونه تبلیغات در ایام ممنوعه، جداً پرهیز شود و نوع تبلیغات در ایام مجاز باید براساس دستورالعمل‌های ابلاغی وزارت کشور صورت پذیرد.

دبیر شورای پیشگیری از وقوع جرم استان البرز با اشاره به اینکه هرگونه تغییر و جابجایی در مقررات درخصوص فرآیند انتخابات، صرفاً از طریق فرمانداری‌ها و با اعلام رسمی اطلاع رسانی می‌شود و به هیچ عنوان به شایعات توجه نشود تصریح کرد: تمکین در مقابل قانون، وظیفه همگانی است و شور انتخاباتی و حضور حداکثری مردم در پای صندوق‌های رأی، می‌تواند امنیت کشور را تأمین کند.



ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.