حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه جلالی را نصب کنید. Thursday, 28 March , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 17810 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 3 تعداد دیدگاهها : 19×
۲۱ فروردین ۱۴۰۰ - ۱۵:۱۸
شناسه : 12596

 سازمان اسناد و کتابخانه ملی جمهوری اسلامی ایران، قوه قضاییه را به عنوان دستگاه برتر در ساماندهی اسناد و مدارک معرفی کرد. این سازمان با صدور تقدیرنامه‌هایی از مدیران ومسئولان ساماندهی در دستگاه قضایی تقدیر به عمل آورد. معاون اسناد ملی سازمان، با اعلام اینکه «قوه قضاییه در اجرای قانون و مقررات اسناد ملی ایران، […]

پ
پ

 سازمان اسناد و کتابخانه ملی جمهوری اسلامی ایران، قوه قضاییه را به عنوان دستگاه برتر در ساماندهی اسناد و مدارک معرفی کرد.

این سازمان با صدور تقدیرنامه‌هایی از مدیران ومسئولان ساماندهی در دستگاه قضایی تقدیر به عمل آورد.

معاون اسناد ملی سازمان، با اعلام اینکه «قوه قضاییه در اجرای قانون و مقررات اسناد ملی ایران، ساماندهی اسناد و مدارک به عنوان دستگاه برتر انتخاب شده است»، این دستگاه را شایسته تشکر و قدردانی دانسته و اهتمام دست‌اندرکاران حوزه ساماندهی اسناد و مدارک این قوه را «خدمتی ستودنی به فرهنگ غنی ایران اسلامی» برشمرده است.

شایان ذکر است سازمان اسناد و کتابخانه ملی جمهوری اسلامی با صدور تقدیرنامه‌هایی از دکتر فرخزاد جهانی مشاور معاون حقوقی و امور مجلس قوه قضاییه و مدیر کل اسناد و امور مترجمان رسمی، دکتر حسین زرینی مدیر کل حوزه معاونت و آقای غفار رحمتی معاون مدیرکل اسناد و امور مترجمان رسمی قدردانی کرده است.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.