حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه جلالی را نصب کنید. Thursday, 25 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 17826 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 3 تعداد دیدگاهها : 19×
۲۱ فروردین ۱۴۰۰ - ۱۵:۳۴
شناسه : 12606

به نقل از خبرگزاری میزان ،شصت و هفتمین کارگروه املاک و کاداستر ثبت اسنادو املاک لرستان با محوریت تثبیت بستر رودخانه‌ها، تالاب‌ها و … با حضور مدیران کل ثبت اسناد و املاک و شرکت آب منطقه‌ای استان لرستان و کارشناسان ارشد هر دو اداره در این اداره کل برگزار شد. در این جلسه هماهنگی و […]

پ
پ

به نقل از خبرگزاری میزان ،شصت و هفتمین کارگروه املاک و کاداستر ثبت اسنادو املاک لرستان با محوریت تثبیت بستر رودخانه‌ها، تالاب‌ها و … با حضور مدیران کل ثبت اسناد و املاک و شرکت آب منطقه‌ای استان لرستان و کارشناسان ارشد هر دو اداره در این اداره کل برگزار شد.

در این جلسه هماهنگی و تبادل اطلاعات در خصوص نحوه صدور سند مالکیت سد‌ها و اجرای طرح پایلوت در خصوص صدور سند یک سد به عنوان نمونه و رفع موانع و مشکلات پیش رو در زمینه صدور سند اراضی تحت تملک شرکت آب منطقه‌ای مورد بحث قرار گرفت.

حسن نژاد مدیر کل شرکت آب منطقه‌ای از زحمات مجموعه اداره کل ثبت اسناد و املاک استان به دلیل صدور  ۱۸ فقره سند مالکیت بستر رودخانه‌ها در سال گذشته با اهدا لوح تقدیر قدردانی کرد.

گفتنی است در سال گذشته ۹۷۷۶ هکتار از اراضی بستر رودخانه تثبیت و ۱۸ فقره سند رودخانه در سطح استان لرستان صادر شده است.


ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.