حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه جلالی را نصب کنید. Saturday, 20 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 17823 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 3 تعداد دیدگاهها : 19×
۲۱ فروردین ۱۴۰۰ - ۱۵:۲۷
شناسه : 12599

به نقل از خبرگزاری میزان ،جلسه تبیین برنامه‌های ابلاغی سال ۱۴۰۰ از سوی رئیس کل دادگستری استان کرمانشاه به تمامی معاونت‌ها و حوزه‌های قضائی تابعه با حضور رئیس کل دادگستری استان و معاونین وی و نیز روسا و دادستان‌های حوزه‌های قضائی تابعه برگزار و بر اجرای دقیق این برنامه‌ها در راستای پیشرفت کیفی و کمی […]

پ
پ

به نقل از خبرگزاری میزان ،جلسه تبیین برنامه‌های ابلاغی سال ۱۴۰۰ از سوی رئیس کل دادگستری استان کرمانشاه به تمامی معاونت‌ها و حوزه‌های قضائی تابعه با حضور رئیس کل دادگستری استان و معاونین وی و نیز روسا و دادستان‌های حوزه‌های قضائی تابعه برگزار و بر اجرای دقیق این برنامه‌ها در راستای پیشرفت کیفی و کمی دستگاه قضایی استان تاکید شد.
توسلی‌زاده رئیس کل دادگستری استان کرمانشاه با تبیین این برنامه و با تاکید بر اینکه اجرای دقیق آن‌ها منوط به صرف وقت بیشتر و بهره‌گیری از همه ظرفیت‌ها است یادآور شد: معتقدیم همه افراد در دادگستری در پیشرفت امور موثرند و هر کس در هر جایگاهی می‌تواند این رشد را تثبیت و تقویت کند.
وی افزود: اگر در سال گذشته پیشرفتی حاصل شده است با همراهی، همدلی و همکاری تمام نیرو‌های شاغل در دستگاه قضایی بوده است.
رئیس کل دادگستری استان کرمانشاه خاطرنشان ساخت: معتقدیم باید افراد در جریان امور و راه‌های رسیدن به پیشرفت قرار گیرند و به اعتقاد ما و به تاسی از فرمایش مقام معظم رهبری پیشرفت یعنی اینکه کار و امور را برای مردم آسان کنیم.   توسلی زاده با بیان اینکه پیشرفت در دادگستری یعنی آسان کردن کار برای مردم بر ضرورت ملاقات‌های مردمی با رویکرد اقناعی، سازشی کردن دعاوی، اتقان آرا، تعیین تکلیف پرونده‌های معوق و کثیرالشاکی تاکید کرد.



ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.