حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه جلالی را نصب کنید. Friday, 19 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 17823 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 3 تعداد دیدگاهها : 19×
۲۱ فروردین ۱۴۰۰ - ۱۵:۰۷
شناسه : 12580

حسن مددی؛دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان البرز اظهار داشت: در بازدید از شهرک دارویی برکت با حضور رئیس دادگستری و دادستان شهرستان ساوجبلاغ برای رفع مشکلات مربوط به معارضین و خدمات رسانی به این شرکت، دستوراتی به دادستان شهرستان ساوجبلاغ صادر شد.مددی اضافه کرد: همچنین در بازدید از «مجتمع تولیدی تحقیقاتی انستیتو پاستور ایران» […]

پ
پ

حسن مددی؛دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان البرز اظهار داشت: در بازدید از شهرک دارویی برکت با حضور رئیس دادگستری و دادستان شهرستان ساوجبلاغ برای رفع مشکلات مربوط به معارضین و خدمات رسانی به این شرکت، دستوراتی به دادستان شهرستان ساوجبلاغ صادر شد.
مددی اضافه کرد: همچنین در بازدید از «مجتمع تولیدی تحقیقاتی انستیتو پاستور ایران» با توجه به وجود مشکلات حفاظتی، سخت افزاری و نرم‌افزاری و حفاظت محیطی مقرر شد با هماهنگی مسئول حراست مجتمع با توجه به حساسیت محل استقرار موسسه، موضوع در جلسه شورای تامین مطرح و پیگیری شود تا خط تولید این مجموعه در تابستان سال جاری بتواند واکسن مورد نیاز کشور را تولید و عرضه کند.
وی متذکر شد: در این دیدار مقرر شد مباحث و مشکلات طی مکاتبه ای به حوزه دادستانی مرکز استان اعلام تا با توجه به برنامه های ستاد اجرای سیاست های اقتصاد مقاومتی دادگستری کل استان البرز با استفاده از ظرفیت های استانی و در صورت لزوم ملی جهت رفع مشکلات اقدام شود.  

این مقام قضایی افزود: تاکید بر تسریع و پیگیری اجرای مراحل آزمایشات مربوط به فازهای انسانی، ارائه مشکلات به حوزه دادستانی مرکز استان جهت تسهیل و حل آنها، ایجاد تعامل و هماهنگی میان این موسسات برای هم افزایی و تسهیل و تولید واکسن در کشور از محورهای مهم بازدید انجام شده بود.



ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.