حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه جلالی را نصب کنید. Tuesday, 23 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 17826 تعداد نوشته های امروز : 1 تعداد اعضا : 3 تعداد دیدگاهها : 19×
۲۱ فروردین ۱۴۰۰ - ۱۵:۳۲
شناسه : 12603

حجت الاسلام والمسلمین اکبری، رئیس کل دادگستری استان مازندران از بازگشت ۲ نفر از محکومان به قصاص نفس به زندگی با تلاش منادیان صلح در این استان خبر داد و عنوان کرد: با پیگیری‌های مکرر و مستمر اعضای شعبه صلحی مستقر در زندان شهرستان ساری و با همراهی و رضایت اولیای دم مقتول دو فقره […]

پ
پ

حجت الاسلام والمسلمین اکبری، رئیس کل دادگستری استان مازندران از بازگشت ۲ نفر از محکومان به قصاص نفس به زندگی با تلاش منادیان صلح در این استان خبر داد و عنوان کرد: با پیگیری‌های مکرر و مستمر اعضای شعبه صلحی مستقر در زندان شهرستان ساری و با همراهی و رضایت اولیای دم مقتول دو فقره پرونده قصاص نفس منجر به صلح و سازش و رهایی محکومین شد.

رئیس کل دادگستری استان مازندران کاهش آسیب‌های فردی، مهار فشار روانی و اجتماعی به خانواده، کمال رشد و بازپروری و ترویج فرهنگ عفو و بخشودگی را اهم دستاورد‌های فردی و اجتماعی این امر خداپسندانه دانست و تصریح کرد: تلاش در ایجاد صلح و سازش بویژه در پرونده‌های قصاص از تأکیدات ریاست قوه قضاییه بوده و مساعی منادیان صلح و سازش و ترویج این فرهنگ پسندیده از رسالت‌ها و ماموریت‌های اولویت دار دستگاه قضایی استان مازندران خواهد بود.

وی با اشاره به آیه ۱۷۸ سوره بقره عفو و گذشت از قصاص را امر نیکو دانست و خاطرنشان کرد: گذشت و بخشودگی ریشه در فطرت بشر داشته و خداوند کریم در آیات قرآن به این امر توصیه و به پاداش نیکو بشارت داده است.


ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.