حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه جلالی را نصب کنید. Friday, 19 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 17823 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 3 تعداد دیدگاهها : 19×
۲۱ فروردین ۱۴۰۰ - ۱۵:۳۷
شناسه : 12612

با هدف رفع موانع واردات و کمک به معیشت مرزنشینان، رضا خشنودی معاون قضایی دادستان کل کشور از بازارچه مرزی میلک شهرستان هیرمند بازدید کرد. خشنودی در جریان این بازدید اظهار داشت: متاسفانه زیرساخت‌های توسعه بازارچه‌های مرزی در سیستان و بلوچستان ضعیف است و استفاده بهینه از این ظرفیت اقتصادی صورت نگرفته و مسئولان در […]

پ
پ

با هدف رفع موانع واردات و کمک به معیشت مرزنشینان، رضا خشنودی معاون قضایی دادستان کل کشور از بازارچه مرزی میلک شهرستان هیرمند بازدید کرد.

خشنودی در جریان این بازدید اظهار داشت: متاسفانه زیرساخت‌های توسعه بازارچه‌های مرزی در سیستان و بلوچستان ضعیف است و استفاده بهینه از این ظرفیت اقتصادی صورت نگرفته و مسئولان در تلاش برای شناسایی مشکلات و مانع زدایی در این منطقه هستند و قوه قضاییه نیز در راستای وظیفه صیانت و نگهداری از انفال و بیت المال و حقوق عامه حامی سرمایه گذاران و فعالان اقتصادی است که به رفع موانع و شکوفایی اقتصادی کمک می‌کند.

وی در پایان ابراز امیدواری کرد تا با فراهم کردن بستر لازم و توسعه زیرساخت‌ها در بازارچه‌های مرزی استان سیستان و بلوچستان شاهد رونق این بازاچه‌ها و کسب و کار در این منطقه و نهایتا کمک به معیشت و رفاه مردم باشیم.


ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.