حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه جلالی را نصب کنید. Thursday, 18 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 17823 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 3 تعداد دیدگاهها : 19×
۱۹ فروردین ۱۴۰۰ - ۹:۱۴
شناسه : 12493

سازمان سنجش آموزش کشور با صدور اطلاعیه ای زمان ثبت نام آزمون استخدامی خاص فرزندان شهدا و فرزندان جانبازان ۷۰ درصد و بالاتر را اعلام کرد. متن اطلاعیه‌ای که امروز ۱۹ فروردین در سایت این سازمان منتشر شد به شرح زیر است: پیرو اطلاعیه مورخ ۱۴۰۰/۱/۱۶ به اطلاع می‌رساند ثبت نام آزمون استخدامی خاص فرزندان […]

پ
پ

سازمان سنجش آموزش کشور با صدور اطلاعیه ای زمان ثبت نام آزمون استخدامی خاص فرزندان شهدا و فرزندان جانبازان ۷۰ درصد و بالاتر را اعلام کرد.

متن اطلاعیه‌ای که امروز ۱۹ فروردین در سایت این سازمان منتشر شد به شرح زیر است:

پیرو اطلاعیه مورخ ۱۴۰۰/۱/۱۶ به اطلاع می‌رساند ثبت نام آزمون استخدامی خاص فرزندان شهدا و فرزندان جانبازان ۷۰ درصد و بالاتر از روز سه‌شنبه مورخ ۱۴۰۰/۱/۲۴ شروع و در روز سه‌شنبه مورخ ۱۴۰۰/۱/۳۱ خاتمه می‌یابد. لذا متقاضیان ضرورت دارد با مطالعه دفترچه راهنمای ثبت‌ نام که بر روی درگاه اطلاع رسانی سازمان سنجش آموزش کشور منتشر خواهد شد در صورت واجد شرایط بودن برای ثبت نام اقدام نمایند.

لازم به توضیح است اطلاعات مربوط به زمان برگزاری آزمون و سایر اطلاعات تکمیلی در دفترچه راهنمای ثبت‌ نام (که همزمان با شروع ثبت‌ نام در درگاه اطلاع رسانی این سازمان در دسترس است) درج خواهد شد.

گفتنی‌ست پیش‌تر و در بهمن‌ماه رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران گفته بود: طبق قانون تا پایان برنامه ششم توسعه باید فرزندان شهدا و جانبازان ۷۰ درصد استخدام شوند که پایان قانون برنامه ششم یک سال و نیم دیگر است و معمولاً یک سال هم تمدید می‌شود، یعنی حدوداً دو سال دیگر اما مکاتباتی با رییس جمهور انجام داده و از ایشان خواستیم تا پایان دولت این استخدام‌ها اتفاق بیفتد که ایشان نیز دستور استخدام ۱۲ هزار نفر از این عزیزان را صادر کردند و در جلسه‌ای که با معاون اول ریاست جمهوری برگزار شد دستور استخدام همه فرزندان شهدا و جانبازان ۷۰ درصد تا پایان امسال صادر شد که دستور بسیار بزرگی بود و تا به حال سابقه دستور استخدام این میزان فرزند شهید و جانباز را در هیچ دولتی نداشتیم.

وی همچنین درباره مدرک تحصیلی افرادی که استخدام می‌شوند گفته بود: طبق مصوبه، دولت امکان استخدام افراد با مدرک دیپلم وجود ندارد و از طرفی دستور است که همه این عزیزان استخدام شوند، لذا برای افراد با مدرک دیپلم استثنا قائل شده‌اند. چرا که معمولاً در وزارتخانه‌ها پست برای مدرک دیپلم نداریم اما چند مجموعه که معمولاً افراد دیپلم را هم استخدام می‌کنند، قول مساعدت داده‌اند که افراد دیپلم هم استخدام شوند.

 بند (ج) ماده ۸۷ قانون برنامه پنجساله ششم توسعه اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی جمهوری اسلامی ایران:

«دولـت مکلف است علاوه بـر اجرای ماده (۲۱) قانون جامع خدمات‌رسانی به ایثارگران و تبصره‌های آن و اصلاحات بعدی، تمام فرزندان شهداء و فرزندان جانبازان هفتاد درصد (۷۰%) و بالاتر را در طول اجرای قانون برنامه، استخدام نماید

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.