حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه جلالی را نصب کنید. Tuesday, 23 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 17826 تعداد نوشته های امروز : 1 تعداد اعضا : 3 تعداد دیدگاهها : 19×
۱۹ فروردین ۱۴۰۰ - ۹:۰۷
شناسه : 12490

سخنگوی ستاد ملی مقابله با کرونا از لزوم برگزاری آزمون وکالت ۹۹ در چند ماه آینده خبر داد. علیرضا رئیسی، سخنگوی ستاد ملی مقابله با کرونا در گفت‌وگوی زنده با برنامه خبر صدا و سیما با بیان اینکه آزمون وکالت که قرار بود صبح روز ۲۰ فروردین برگزار شود با توجه به شرایط فعلی کشور […]

پ
پ

سخنگوی ستاد ملی مقابله با کرونا از لزوم برگزاری آزمون وکالت ۹۹ در چند ماه آینده خبر داد.

علیرضا رئیسی، سخنگوی ستاد ملی مقابله با کرونا در گفت‌وگوی زنده با برنامه خبر صدا و سیما با بیان اینکه آزمون وکالت که قرار بود صبح روز ۲۰ فروردین برگزار شود با توجه به شرایط فعلی کشور به تعویق افتاده است گفت: آزمون بعدی باید زمانی باشد که وضعیت کشور بهتر باشد.

رئیسی با اشاره به اینکه در حال حاضر هشتاد درصد شهرهای کشور قرمز و نارنجی هستند درباره زمان مجدد برگزاری آزمون گفت: باید آزمون به چند ماه دیگر موکول شود و مسئولان بهتر است قبل از برگزاری از ما مشورت بگیرند تا به آنها بگوییم چه زمانی به راحتی می‌توانند آزمون را برگزار کنند. ضمن اینکه برای تاریخ بعدی و متناسب با شرایط آن زمان، پروتکل‌های ما مجدداً به آنها ابلاغ خواهد شد.

گفتنی‌ست آزمون وکالت ۱۳۹۹ که قرار بود در آذر سال گذشته برگزار شود پس از دو مرتبه تعویق به صبح روز جمعه ۲۰ فروردین ۱۴۰۰ موکول شده بود که ساعاتی پیش با نامه دبیر کمیته امنیتی،‌ اجتماعی و انتظامی ستاد بیماری کرونا برای بار سوم لغو شد.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.