حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه جلالی را نصب کنید. Wednesday, 24 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 17826 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 3 تعداد دیدگاهها : 19×
۱۸ فروردین ۱۴۰۰ - ۱۶:۵۹
شناسه : 12402

محمدرضا اکبری زاده، مدیرکانون بسیج حقوقدانان شهید بهشتی دادگستری کل استان کرمان در دیدار با رئیس سازمان بسیج حقوقدانان سپاه ثارالله استان کرمان گفت: با توجه در پیش بودن انتخابات ۲۸ خرداد ۱۴۰۰، تببین شاخص‌های رئیس جمهور انقلابی حسب فرمایش مقام معظم رهبری در روز اول فروردین از وظایف بسیج است.وی ادامه داد: بر اساس […]

پ
پ

محمدرضا اکبری زاده، مدیرکانون بسیج حقوقدانان شهید بهشتی دادگستری کل استان کرمان در دیدار با رئیس سازمان بسیج حقوقدانان سپاه ثارالله استان کرمان گفت: با توجه در پیش بودن انتخابات ۲۸ خرداد ۱۴۰۰، تببین شاخص‌های رئیس جمهور انقلابی حسب فرمایش مقام معظم رهبری در روز اول فروردین از وظایف بسیج است.
وی ادامه داد: بر اساس فرمایشات معظم له از جمله ویژگی‌های و شاخصه‌های رئیس جمهور انقلابی این است که دارای مدیریت و کفایت باشد، با ایمان، عدالت خواه و ضدفساد، دارای عملکرد جهادی و انقلابی، مردمی و امیدوار باشد و از این رو ضرورت دارد بسیج به تبیین این شاخص‌ها و انطباق این معیار‌ها بر جناح مومن و انقلابی اقدام کند.
مدیرکانون بسیج حقوقدانان شهید بهشتی دادگستری کل استان کرمان در ادامه اظهار کرد: هر کجا از شاخص‌های انقلابی دور شدیم، ضرر کردیم و عقب افتادیم، و هر کجا با لحاظ شاخص‌ها و ارزش‌های انقلابی مدیران را انتخاب کردیم، در اداره کشور موفق بودیم و از آنجا که بنای انقلاب اسلامی بر ارزش‌ها بوده، حرکت بر مدار این ارزش‌ها معیار صحیح تلقی می‌شود.  

 وی با بیان اینکه نباید از مسیر ولایت فقیه که اصل مترقی قانون اساسی و نسخه مدیریت عصر غیبت است دور شد، اظهار داشت: بسیج وظیفه دارد در راستای عمل به منویات امام المسلمین، اهداف و آرمان‌های انقلاب اسلامی را تبیین کرده و به پاسداری از خون شهیدان در جامعه روشنگری کند.



ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.