حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه جلالی را نصب کنید. Thursday, 18 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 17823 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 3 تعداد دیدگاهها : 19×
۱۷ فروردین ۱۴۰۰ - ۱۲:۵۹
شناسه : 12338

به نقل از خبرگزاری میزان ،محمد جعفر عبدالهی، رئیس کل دادگستری استان سمنان با تشریح برخی از نوآوری‌های صورت گرفته در خصوص رفع موانع تولید از واحد‌های تولیدی–صنعتی استان سمنان عنوان کرد: دادگستری استان سمنان در سال گذشته و در راستای تحقق شعار جهش تولید و سیاست‌های کلان دستگاه قضایی در راستای حمایت همه جانبه […]

پ
پ

به نقل از خبرگزاری میزان ،محمد جعفر عبدالهی، رئیس کل دادگستری استان سمنان با تشریح برخی از نوآوری‌های صورت گرفته در خصوص رفع موانع تولید از واحد‌های تولیدی–صنعتی استان سمنان عنوان کرد: دادگستری استان سمنان در سال گذشته و در راستای تحقق شعار جهش تولید و سیاست‌های کلان دستگاه قضایی در راستای حمایت همه جانبه از تولید اقدامات گوناگونی را رقم زده تا چرخ تولید همواره به چرخش درآید.

رئیس کل دادگستری استان سمنان با اشاره به تشکیل کارگروه کمیته فرعی زیر مجموعه ستاد استانی پیگیری اجرای کلی سیاست‌های اقتصاد مقاومتی خاطرنشان کرد: در ابتدا مشکلات شرکت‌ها در کمیته مذکور با حضور معاون دادستان مرکز استان سمنان، رئیس اتاق بازرگانی، رئیس کمیسیون هماهنگی بانک ها، نماینده ستاد تسهیل و رونق تولید استانداری سمنان، رئیس هیئت رئیسه انجمن مدیران صنایع استان سمنان مطرح می‌شود و پیشنهادات لازم در جهت حل هر یک از مشکلات ارائه می‌شود.

وی اظهار کرد: در صورت حل مشکل، پرونده مختومه می‌شود و درغیر این صورت پیشنهاد ابرازی جهت تصویب در ستاد استانی پیگیری اجرای کلی سیاست‌های اقتصاد مقاومتی در استان سمنان مطرح و تصمیمات مقتضی اتخاذ می‌شود.

عبدالهی با اشاره به بازدید مستمر مجموعه دادستانی مرکز استان سمنان از شرکت‌های موجود در سطح استان سمنان گفت: به طور میانگین هر ماه دو شرکت مورد بازدید قرار گرفته و مشکلات و موانع موجود در شرکت پس از بازدید و تشکیل جلسه در داخل شرکت، مورد بررسی و اقدامات لازم صورت می‌پذیرد.

رئیس کل دادگستری استان سمنان در ادامه از اطلاع رسانی به تمامی واحد‌های تولیدی استان سمنان مبنی بر درج مشکلات خود در سامانه حامی و پیگیری روزانه مشکلات از سوی دادستانی خبر داد و بیان کرد: جلسات مستمری در مجموعه دادستانی مرکز استان سمنان با مدیران عامل شرکت‌ها تشکیل شده و مشکلات و موانع موجود در شرکت‌ها مورد رصد قرار گرفته است.

وی در ادامه گفت: همچنین برای هر شرکت دارای مشکل در معاونت دادستانی مرکز استان سمنان پرونده‌ای مجزا تشکیل شد و مشکلات ابرازی شرکت‌ها به صورت پرونده‌ای با گردآوری مستندات مکتوب و مصور مورد پیگیری قرار گرفت.

عبدالهی افزود: به دستگاه‌های ذیمدخل تولیدی من جمله اتاق بازرگانی، انجمن مدیران صنایع و تمامی شرکت‌های تولیدی استان سمنان مبنی بر این که دادستانی مرکز استان سمنان به صورت تمام وقت و در کلیه ایام هفته پذیرای استماع مشکلات و موانع آن‌ها است، اطلاع رسانی صورت گرفت که میزان رضایتمندی دراین خصوص قابل توجه است.

رئیس کل دادگستری استان سمنان در پایان از بازدید و سرکشی نوبه‌ای از معادن فعال و نیمه فعال، مصاحبه و مشاوره با بهره برداران و پیمانکاران معادن و بررسی و پیگیری مشکلات آنان از طریق مکاتبه با مراجع ذیربط خبر داد.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.