حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه جلالی را نصب کنید. Wednesday, 24 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 17826 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 3 تعداد دیدگاهها : 19×
۱۴ فروردین ۱۴۰۰ - ۱۵:۰۲
شناسه : 12097

قوه قضاییه علی رغم اینکه مسئولیت مستقیمی در حوزه اقتصاد ندارد، در قالب ستاد پیگیری اجرای سیاست‌های کلی اقتصاد مقاومتی به حمایت حقوقی و قضایی از تولیدکنندگان و واحد‌های تولیدی می‌پردازد. این ستاد در استان‌های مختلف فعالیت دارد و برای تولیدکنندگان و واحد‌های تولیدی در هر استان حمایت‌های حقوقی ارائه می‌دهد. علاوه بر آن مسئولان […]

پ
پ

قوه قضاییه علی رغم اینکه مسئولیت مستقیمی در حوزه اقتصاد ندارد، در قالب ستاد پیگیری اجرای سیاست‌های کلی اقتصاد مقاومتی به حمایت حقوقی و قضایی از تولیدکنندگان و واحد‌های تولیدی می‌پردازد.

این ستاد در استان‌های مختلف فعالیت دارد و برای تولیدکنندگان و واحد‌های تولیدی در هر استان حمایت‌های حقوقی ارائه می‌دهد. علاوه بر آن مسئولان دستگاه قضایی در قالب بازدید از کارخانه‌ها و واحد‌های تولیدی از نزدیک با مهم‌ترین چالش‌های آن‌ها آشنا می‌شوند که این امر نیز نقش مهمی در حل این چالش‌ها دارد.

مشکلات مجتمع صنایع پالایش الماس شیمی جی، مشکلات شرکت کیمیا شیمی زاگرس، مشکلات شرکت پارس پلیمر فلات قاره و مشکلات شرکت زردکوه گاز شهرکرد از جمله موضوعاتی است که در سال گذشته و در ستاد استانی حمایت قضایی از اقتصاد مقاومتی دادگستری استان چهارمحال و بختیاری مورد بررسی قرار گرفته است.

در خصوص وثایق شرکت پارس پلیمر فلات قاره مقرر شد وثیقه مربوط به ملک مستقر در تهران مجددا ارزیابی صورت پذیرد و ضمن ارزیابی محل طرح، حداکثر میزان از تسهیلات مصوب در اختیار شرکت با قید فوریت قرار گیرد.

همچنین در خصوص عدم همکاری بانک‌ها با شرکت‌های فعال در اخذ تسهیلات مقرر شد مراتب با مراجع مربوطه در تهران از ناحیه دبیرخانه ستاد مکاتبه شود.

در خصوص مشکلات مجتمع صنایع پالایش الماس شیمی جی مقرر شد مدیران شرکت با حضور در محل بانک‌های سپه و صادرات با مسئولان بانک جهت تمدید مهلت و پرداخت بخشی از تسهیلات مذاکره کنند.

در خصوص مشکلات شرکت کیمیا شیمی زاگرس مقرر شد تا اتمام مهلت تعیینی (شهریورماه سال جاری) بانک تجارت از پیگیری اقدامات اجرایی خودداری کند و همزمان محل طرح ارزیابی تا در جلسات آتی ستاد نسبت به جایگزینی وثیقه محل طرح با وثائق فعلی اتخاذ تصمیم شود.

در خصوص تمدید مهلت در پرداخت بازپرداخت تسهیلات شرکت زردکوه گاز شهرکرد مقرر شد تا رئیس اتاق صنعت همراه مدیرعامل بانک سپه استان چهارمحال و بختیاری از محل به صورت سرزده بازدید کنند و چنانچه شرکت در حال فعالیت است مساعدت لازم در تمدید مهلت بازپرداخت صورت پذیرد.

همچنین مقرر شد تا از ناحیه دادستانی اخطار لازم به شرکت پاک پی در خصوص تخلیه سوله مورد نیاز پارک علم و فناوری براساس مفاد صورتجلسه تیم کارشناسی صورت پذیرد و در صورت عدم تخلیه سوله در موعد تعیینی به دستور دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان، سوله فوراً تخلیه شود.

در خصوص رفع تصرف اراضی مورد نیاز راه و شهرسازی مورد تصرف شرکت شیر و گوشت زاگرس در تکمیل پروژه جاده کمربندی حاشیه شهر شهرکرد، مقرر شد تمامی تمهیدات قانونی لازم از ناحیه راه و شهرسازی استان چهارمحال و بختیاری انجام شود.




ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.