حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه جلالی را نصب کنید. Friday, 29 March , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 17810 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 3 تعداد دیدگاهها : 19×
۱۳ فروردین ۱۴۰۰ - ۲۲:۱۹
شناسه : 12043

به نقل از خبرگزاری میزان ،علی دهقانی با اشاره به میزان آزادسازی اراضی ملی در سال گذشته، گفت: در یکسال گذشته حدود ۸۷۹ هکتار از اراضی ملی و منابع طبیعی استان رفع تصرف و ۳۵ هکتار از اراضی زراعی و باغات نیز به حالت اولیه اعاده شد. وی ادامه داد: بدون شک حفاظت و صیانت […]

پ
پ

به نقل از خبرگزاری میزان ،علی دهقانی با اشاره به میزان آزادسازی اراضی ملی در سال گذشته، گفت: در یکسال گذشته حدود ۸۷۹ هکتار از اراضی ملی و منابع طبیعی استان رفع تصرف و ۳۵ هکتار از اراضی زراعی و باغات نیز به حالت اولیه اعاده شد.

وی ادامه داد: بدون شک حفاظت و صیانت از بیت المال وظیفه کلیه نهاد‌ها و سازمان‌های متولی است و باید تلاش شود تا با هماهنگی مدیران و کارکنان دستگاه قضایی استان و با محوریت اقدامات پیشگیرانه از هرگونه تعدی به بیت المال و حقوق عامه جلوگیری شود.

رییس کل دادگستری استان ایلام گفت: برخورد با متصرفان اراضی ملی و منابع طبیعی را به عنوان یک اولویت در دستور کار قرار داده ایم و این روند را نیز در سال جدید با جدیت بیشتری دنبال خواهیم کرد.


ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.