حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه جلالی را نصب کنید. Thursday, 25 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 17826 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 3 تعداد دیدگاهها : 19×
۱۱ فروردین ۱۴۰۰ - ۱۳:۳۳
شناسه : 11923

رییس کل دادگستری استان اصفهان در بازدید از قرارگاه مشترک حضرت امام رضا (ع) و نوروز ۱۴۰۰ ستاد فرماندهی نیروی انتظامی استان با روسای پلیس‌های تخصصی این ستاد دیدار و گفتگو کرد. در این بازدید محمدرضا حبیبی خدمت در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را افتخاری بزرگ دانست و بیان داشت: نظام مقدس جمهوری اسلامی […]

پ
پ

رییس کل دادگستری استان اصفهان در بازدید از قرارگاه مشترک حضرت امام رضا (ع) و نوروز ۱۴۰۰ ستاد فرماندهی نیروی انتظامی استان با روسای پلیس‌های تخصصی این ستاد دیدار و گفتگو کرد.

در این بازدید محمدرضا حبیبی خدمت در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را افتخاری بزرگ دانست و بیان داشت: نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران که در رأس آن ولایت فقیه وجود دارد، آن را متمایز با سایر نظام‌های مادی گرا که اغلب به دنبال منافع نامشروع خود هستند، ساخته است. نظام‌هایی که با شعار حقوق بشر به چپاولگری دیگر کشور‌ها پرداخته و حقوق بشر را در محدوده حفظ منافع نامشروع خودشان تعریف می‌کنند و هر فرد و گروه و کشوری را که در مقابل زیاده خواهی آن‌ها بایستند مهر ضد حقوق بشری بر پیشانی اش می‌زنن و افرادی که حافظ منافع آن‌ها می‌باشند را حتی اگر مرتکب قتل هم بشوند مورد حمایت همه جانبه قرار می‌دهند، از این رو خدمت و انجام وظیفه در نظام ولایی با هدف اقامه قسط و عدل و دفاع از عزت مظلومان و مسلمانان، عبادت و افتخار بزرگ محسوب می‌شود.

وی همچنین خاطرنشان ساخت: قاطعیت در برخورد با مجرمان به خصوص در جرایم خشن در عین دارا بودن رأفت و مهربانی با مردم لازمه کار در این نیرو است.

رییس کل دادگستری استان اصفهان از کاهش ۵۰ درصدی آمار جرایم در سطح استان که نتیجه تلاش‌ها و انجام مأموریت‌های موثر نیروی انتظامی در تعطیلات نوروزی بوده ابراز خرسندی کرد و بر تعامل و همکاری بیش از پیش دستگاه قضایی و نیروی انتظامی که نتیجه آن برقراری نظم و امنیت عمومی می‌شود تاکید کرد.


ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.