حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه جلالی را نصب کنید. Friday, 19 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 17823 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 3 تعداد دیدگاهها : 19×
۰۹ فروردین ۱۴۰۰ - ۲۰:۵۵
شناسه : 11835

حجت‌الاسلام والمسلمین احمدرضا پورخاقان رئیس سازمان قضایی نیرو‌های مسلح استان مازندران ضمن تبریک روز ولادت امام زمان (عج) به خانواده شهید نوروزی گفت: قطعاً لقمه حلال پدر و دامان پاک مادر در رشد و بالندگی چنین فرزندانی اثربخش است تا در مسیر ایجاد امنیت و تداوم آن و آرامش مردم در نظام مقدس جمهوری اسلامی […]

پ
پ

حجت‌الاسلام والمسلمین احمدرضا پورخاقان رئیس سازمان قضایی نیرو‌های مسلح استان مازندران ضمن تبریک روز ولادت امام زمان (عج) به خانواده شهید نوروزی گفت: قطعاً لقمه حلال پدر و دامان پاک مادر در رشد و بالندگی چنین فرزندانی اثربخش است تا در مسیر ایجاد امنیت و تداوم آن و آرامش مردم در نظام مقدس جمهوری اسلامی قدم‌های مؤثری بردارند.

وی با اشاره به مقام والای شهدا گفت: شهیدان انسان‌های ویژه‌ای بودند که با درک عمیق حقیقت معنویت، مرگی با عزت و توأم با معرفت و بصیرت را انتخاب کردند و پدر و مادران شهدای عزیز با صبر و گذشت، مظهری از این فداکاری را در پیشبرد اهداف انقلاب به منصه ظهور رساندند.

پورخاقان نامگذاری روز میلاد حضرت مهدی (عج) به عنوان روز سربازان گمنام را بیانگر نقش و جایگاه ویژه و تأثیرگذار وزارت اطلاعات و دستگاه‌های امنیتی در حفاظت از ارزش‌های اسلامی و منافع ملی در برابر دشمنان قسم خورده انقلاب دانست.

رئیس سازمان قضایی نیرو‌های مسلح استان مازندران دو عامل مهم را رمز موفقیت نظام اسلامی در مقابل دشمنان قسم خورده دانست و تصریح کرد: وجود مقام معظم رهبری که مایه برکت و اقتدار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است و دنیا بر وجودشان غبطه می‌خورد همچنین جوانانی که با احساس مسئولیت و بصیرت در تمام صحنه‌های انقلاب حضور دارند، رموز این توفیقات بزرگ هستند.

وی افزود: امروز شهیدانی همچون شهید بزرگوار نوروزی ثابت کردند که بنا به فرمایشات مقام معظم رهبری هر جا به نسل جوان اعتماد شود نتیجه خواهیم گرفت.

این مقام قضایی با بیان اینکه سربازان گمنام حضرت بقیه‌الله الاعظم (عج) دارای اجری مضاعف هستند، افزود: این عزیزان واقعاً در جامعه گمنام هستند و همه ما امروز امنیت و آرامش را مرهون تلاش شبانه روزی این مردان و زنان می‌دانیم.

در این دیدار به پاس صبر و استقامت و همچنین تجلیل از روحیه انقلابی و مجاهدانه خانواده معظم شهید امنیت مصطفی نوروزی، لوح سپاسی به رسم یادبود از طرف رییس سازمان قضایی نیرو‌های مسلح مازندران اهدا شد.

لازم به ذکر است شهید مصطفی نوروزی اهل ساری، در بهمن ماه سال ۱۳۹۹ به دنبال اقدامات اطلاعاتی بر روی یکی از باند‌های جرایم سازمان یافته در سیستان و بلوچستان به همراه دو تن از سربازان گمنام امام زمان (عج) به درجه رفیع شهادت رسید.


ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.