حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه جلالی را نصب کنید. Thursday, 25 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 17826 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 3 تعداد دیدگاهها : 19×
۰۹ فروردین ۱۴۰۰ - ۱۲:۵۳
شناسه : 11772

به نقل از خبرگزاری میزان ،سامان افشارمنش، رئیس دادگستری شهرستان منوجان از برگزاری ۲۰۹ جلسه دادرسی به صورت الکترونیک در سال گذشته و در راستای اجرای سند تحول قضایی خبر داد و عنوان کرد: در راستای برگزاری جلسات رسیدگی به صورت الکترونیکی، شاکی پرونده در محل دادگاه حاضر شد و متهم نیز از محل زندان […]

پ
پ

به نقل از خبرگزاری میزان ،سامان افشارمنش، رئیس دادگستری شهرستان منوجان از برگزاری ۲۰۹ جلسه دادرسی به صورت الکترونیک در سال گذشته و در راستای اجرای سند تحول قضایی خبر داد و عنوان کرد: در راستای برگزاری جلسات رسیدگی به صورت الکترونیکی، شاکی پرونده در محل دادگاه حاضر شد و متهم نیز از محل زندان و به صورت ویدئوکنفرانس، به بیان صحبت ها، شکایات و دفاعیات خود می‌پردازد.

رئیس دادگستری شهرستان منوجان خاطرنشان کرد: در قانون آیین دادرسی کیفری، دادرسی به صورت الکترونیک پیش بینی شده و در این راستا، برگزاری جلسات دادگاه به صورت مجازی و ویدئوکنفرانس با هدف ایجاد تحول، جلوگیری از تجدید اوقات، جلوگیری از تأخیر در دادرسی و تسریع در صدور احکام انجام می‌شود.

وی اظهار کرد: خوشبختانه با استفاده از ظرفیت‌های قانونی و نصب و راه اندازی تجهیزات فنی لازم در دادگستری منوجان، امکان برگزاری جلسات رسیدگی محاکم و انجام تحقیقات به صورت ویدئو کنفرانس فراهم شده است.

افشارمنش همچنین یادآور شد: توسعه دادرسی‌های الکترونیک علاوه بر کمک به اجرای سند تحول قضایی، حفظ کرامت متهم، جلوگیری از شیوع بیماری کرونا و صیانت از بهداشت و سلامت جامعه، آثار مثبت و قابل توجهی در صرفه جویی در هزینه ها، زمان و نیروی انسانی را به همراه داشته است.



ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.