حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه جلالی را نصب کنید. Tuesday, 16 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 17823 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 3 تعداد دیدگاهها : 19×
۰۹ فروردین ۱۴۰۰ - ۱۳:۰۰
شناسه : 11778

موسی خلیل الهی، با تاکید بر ضرورت استفاده از مجازات‌های جایگزین حبس، گفت: با توجه به اینکه خواسته و ناخواسته با جرایم مختلف در جامعه روبه رو می‌شویم باید آسیب شناسی دقیقی بر روی علل ارتکابی انواع جرایم انجام شده و راهکار‌های مناسبی برای پیشگیری از آن ارائه شود. وی افزود: با توجه به سیاست‌های […]

پ
پ

موسی خلیل الهی، با تاکید بر ضرورت استفاده از مجازات‌های جایگزین حبس، گفت: با توجه به اینکه خواسته و ناخواسته با جرایم مختلف در جامعه روبه رو می‌شویم باید آسیب شناسی دقیقی بر روی علل ارتکابی انواع جرایم انجام شده و راهکار‌های مناسبی برای پیشگیری از آن ارائه شود.

وی افزود: با توجه به سیاست‌های تحولی قوه قضائیه و تاکیدات آیت الله رئیسی به دنبال کاهش آمار ورودی زندانیان استان بودیم تا جایی که توانستیم در سال ۹۹، مجازات‌های جایگزین حبس ۲۰ درصد به نسبت مشابه سال ۹۸، افزایش پیدا کند.

رییس کل دادگستری استان آذربایجان شرقی تاکید کرد: بدون شک زندانی شدن سرپرست خانوار بستر‌های بروز آسیب‌های اجتماعی را برای خانواده فرد زندانی ایجاد می‌کند و با توجه به این مساله باید راهکار‌های مناسبی را پیش بینی کرد که در سال جدید به آن بیش از گذشته خواهیم پرداخت.


ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.