حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه جلالی را نصب کنید. Saturday, 20 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 17823 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 3 تعداد دیدگاهها : 19×
۰۹ فروردین ۱۴۰۰ - ۱۳:۳۴
شناسه : 11784

به نقل از خبرگزاری میزان ،حجت الاسلام والمسلمین سیدکاظم موسوی از آزادی ۱۸۱۳ هکتار از اراضی ملی استان فارس در ۱۱ ماه ابتدایی سال گذشته خبرداد و گفت: از این میزان ۱۲۴۲ هکتار مربوط به حوزه تصرفات اراضی ملی و منابع طبیعی، ۱۴۲ هکتار مربوط به حوزه تغییرات کاربری غیرمجاز از اراضی زراعی است. وی […]

پ
پ

به نقل از خبرگزاری میزان ،حجت الاسلام والمسلمین سیدکاظم موسوی از آزادی ۱۸۱۳ هکتار از اراضی ملی استان فارس در ۱۱ ماه ابتدایی سال گذشته خبرداد و گفت: از این میزان ۱۲۴۲ هکتار مربوط به حوزه تصرفات اراضی ملی و منابع طبیعی، ۱۴۲ هکتار مربوط به حوزه تغییرات کاربری غیرمجاز از اراضی زراعی است.

وی در ادامه با بیان اینکه ۲۹ هکتار از این اراضی آزاد شده در حوزه دریا، رودخانه و سواحل بوده است اضافه کرد: همچنین در این بازه زمانی ۴۰۰ هکتار در حوزه محیط زیست رفع تصرف شده است.

رئیس کل دادگستری فارس یا بیان اینکه تعداد ۱۲۵۷ حلقه چاه غیرمجاز در یازده ماهه سال ابتدایی سال گذشته در سطح استان مسلوب شده اند اظهار داشت: پرونده‌های مربوط به دست اندازی به اراضی ملی و دولتی در مراجع قضایی استان به صورت ویژه مورد رسیدگی قرار گرفته و متخلفان برابر قانون و مقررات تحت تعقیب قرار می‌گیرند و با قلع و قمع ساخت و ساز‌های غیرمجاز، اراضی ملی که متعلق به عموم است به بیت المال اعاده خواهد شد.



ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.