حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه جلالی را نصب کنید. Friday, 19 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 17823 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 3 تعداد دیدگاهها : 19×
۰۸ فروردین ۱۴۰۰ - ۱۳:۳۸
شناسه : 11678

به نقل از خبرگزاری میزان ،قوه قضاییه علی رغم اینکه مسئولیت مستقیمی در حوزه اقتصاد ندارد، در قالب ستاد پیگیری اجرای سیاست‌های کلی اقتصاد مقاومتی به حمایت حقوقی و قضایی از تولیدکنندگان و واحد‌های تولیدی می‌پردازد. این ستاد در استان‌های مختلف فعالیت دارد و برای تولیدکنندگان و واحد‌های تولیدی در هر استان حمایت‌های حقوقی ارائه […]

پ
پ

به نقل از خبرگزاری میزان ،قوه قضاییه علی رغم اینکه مسئولیت مستقیمی در حوزه اقتصاد ندارد، در قالب ستاد پیگیری اجرای سیاست‌های کلی اقتصاد مقاومتی به حمایت حقوقی و قضایی از تولیدکنندگان و واحد‌های تولیدی می‌پردازد.

این ستاد در استان‌های مختلف فعالیت دارد و برای تولیدکنندگان و واحد‌های تولیدی در هر استان حمایت‌های حقوقی ارائه می‌دهد. علاوه بر آن مسئولان دستگاه قضایی در قالب بازدید از کارخانه‌ها و واحد‌های تولیدی از نزدیک با مهم‌ترین چالش‌های آن‌ها آشنا می‌شوند که این امر نیز نقش مهمی در حل این چالش‌ها دارد.

شرکت رایان پرتو باختر و شرکت البرز پالایش اشتهارد دو مورد از واحد‌های تولیدی هستند که در جریان فعالیت خود با مشکلاتی مواجه شده بودند که مشکلات آن‌ها با حمایت‌های دستگاه قضایی مورد پیگیری قرار گرفت.

شرکت رایان پرتو باختر با بیش از ۵۰ نفر پرسنل به صورت پیمانکاری با دستگاه‌های گوناگون از جمله اداره برق همکاری دارد.

بررسی درخواست شرکت رایان پرتو باختر در خصوص مساعدت جهت تسریع در رسیدگی به پرونده حل اختلافی در شورای حل اختلاف در کارگروه حمایت از تولید دادگستری کل استان البرز مطرح شد و در راستای حمایت از اشتغال و مساعدت در خصوص تسریع در رسیدگی به پرونده حل اختلافی با شورای حل اختلاف مکاتبات لازم صورت پذیرفت.

شرکت البرز پالایش اشتهارد در زمینه تولید و پالایش فرآورده‌های نفتی و شیمیایی با اشتغال بیش از ۶۰ نفر در شهرک صنعتی اشتهارد واقع است که در خصوص تسریع در اعمال ماده ۴۷۷ قانون آیین دادرسی کیفری که منجر به اختلالاتی در فرآیند تولیدی آن شده بود، درخواستی را به دادگستری کل استان البرز ارائه کرد. در این خصوص کارگروه حمایت از تولید دادگستری استان البرز ضمن مذاکره با ذینفع و راهنمایی وی جهت مساعدت و انجام اقدامات قانونی، با سازمان تعزیرات حکومتی کشور مکاتبه و ذی نفع را به آن سازمان معرفی کرد.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.