حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه جلالی را نصب کنید. Thursday, 25 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 17826 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 3 تعداد دیدگاهها : 19×
۰۸ فروردین ۱۴۰۰ - ۱۳:۴۰
شناسه : 11681

به نقل از خبرگزاری میزان ،تکریم ارباب رجوع، یکی از مهم‌ترین موضوعاتی است که در دوران تحول قضایی همواره مورد تاکید ریاست قوه قضاییه بوده است. ملاقات‌های مردمی مسئولان قضایی در استان‌ها و رسیدگی به مشکلات و دغدغه‌های آن‌ها یکی از مصداق‌های تکریم ارباب رجوع در دستگاه قضایی است. در این راستا و در سال […]

پ
پ

به نقل از خبرگزاری میزان ،تکریم ارباب رجوع، یکی از مهم‌ترین موضوعاتی است که در دوران تحول قضایی همواره مورد تاکید ریاست قوه قضاییه بوده است.

ملاقات‌های مردمی مسئولان قضایی در استان‌ها و رسیدگی به مشکلات و دغدغه‌های آن‌ها یکی از مصداق‌های تکریم ارباب رجوع در دستگاه قضایی است.

در این راستا و در سال گذشته مسئولان قضایی استان چهارمحال و بختیاری تا پایان بهمن ماه سال گذشته مجموعا با شش هزار و ۸۰۰ نفر از مراجعان ملاقات داشته اند.  

از این میان، هزار و ۸۷۴ نفر با رئیس کل دادگستری استان چهارمحال و بختیاری و چهار هزار و ۹۲۶ نفر با روسا و دادستان‌های حوزه‌های قضایی این استان ملاقات داشته اند.

دادگستری استان چهارمحال و بختیاری در زمینه رسیدگی به پرونده‌های معوق اقدامات متعددی را انجام داده که ثمره این اقدامات منجر به مختومه شدن ۹ هزار و ۶۸۴ پرونده معوق تا پایان بهمن ماه سال گذشه شده است.

تعداد پرونده‌های معوق در ابتدای دوره اجرای دستورالعمل رسیدگی به پرونده‌های معوق ۱۷ هزار و ۵۹۱ پرونده بوده که این رقم در پایان بهمن ماه سال گذشته به چهار هزار و ۱۷۹ پرونده رسیده و معادل ۷۷ درصد کاهش داشته است.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.