حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه جلالی را نصب کنید. Tuesday, 23 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 17826 تعداد نوشته های امروز : 1 تعداد اعضا : 3 تعداد دیدگاهها : 19×
۰۸ فروردین ۱۴۰۰ - ۱۳:۵۹
شناسه : 11703

به نقل از خبرگزاری میزان ،عباس رضایی، دادستان عمومی و انقلاب شهرستان فیروزکوه با تشریح اقدامات انجام شده در راستای برخورد با تغییرکاربری‌های غیرمجاز و رفع تصرف از اراضی ملی، منابع طبیعی و بستر و حریم رودخانه‌ها عنوان کرد: طی سال گذشته و در راستای اعمال تبصره دو ماده ۱۰ قانون حفظ کاربری اراضی زراعی […]

پ
پ

به نقل از خبرگزاری میزان ،عباس رضایی، دادستان عمومی و انقلاب شهرستان فیروزکوه با تشریح اقدامات انجام شده در راستای برخورد با تغییرکاربری‌های غیرمجاز و رفع تصرف از اراضی ملی، منابع طبیعی و بستر و حریم رودخانه‌ها عنوان کرد: طی سال گذشته و در راستای اعمال تبصره دو ماده ۱۰ قانون حفظ کاربری اراضی زراعی و باغات ۳۸۲ مورد آزادسازی صورت گرفت که منجر به رفع تصرف از ۶۷ هکتار از اراضی زراعی و باغات شده است.

دادستان عمومی و انقلاب فیروزکوه خاطرنشان کرد: همچنین در حوزه تخریب ساخت و ساز‌های غیرمجاز در بستر و حریم رودخانه ها، ۶۸ مورد رفع تصرف صورت گرفت که منجر به آزادسازی بیش از ۱۳ هکتار از اراضی حریم و بستر رودخانه‌ها شد.

وی اظهار کرد: در حوزه اراضی ملی و منابع طبیعی، ۲۸ مورد آزادسازی صورت گرفت که منجر به رفع تصرف از ۷۴ هزار و ۵۶۱ متر مربع از اراضی شد.

رضایی عنوان کرد: همچنین با اجرای ۱۶ مورد از احکام کیفری ۱۴۳ هزار و ۵۱۹ متر مربع از اراضی آزادسازی شد.

دادستان عمومی و انقلاب فیروزکوه در پایان تاکید کرد: برخورد با ساخت و ساز‌های غیرمجاز، دست اندازی به اراضی ملی و منابع طبیعی و جلوگیری از تغییر کاربری‌های غیرمجاز از مهم‌ترین محور‌های فعالیت دادستانی فیروزکوه در سال جدید خواهد بود.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.