حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه جلالی را نصب کنید. Friday, 19 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 17823 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 3 تعداد دیدگاهها : 19×
۰۷ فروردین ۱۴۰۰ - ۱۴:۰۴
شناسه : 11715

به نقل از خبرگزاری میزان ،پرویز توسلی زاده گفت: در ۱۱ ماه ابتدایی سال گذشته ۱۰۰ هزار و ۹۶۱ فقره پرونده در شعب شورای حل اختلاف استان رسیدگی و مختومه شده است. رئیس کل دادگستری استان کرمانشاه با بیان اینکه ۱۲ هزار و ۶۵۱ پرونده موجودی ابتدای سال ۹۹ بوده است گفت: در بازه مانی […]

پ
پ

به نقل از خبرگزاری میزان ،پرویز توسلی زاده گفت: در ۱۱ ماه ابتدایی سال گذشته ۱۰۰ هزار و ۹۶۱ فقره پرونده در شعب شورای حل اختلاف استان رسیدگی و مختومه شده است.

رئیس کل دادگستری استان کرمانشاه با بیان اینکه ۱۲ هزار و ۶۵۱ پرونده موجودی ابتدای سال ۹۹ بوده است گفت: در بازه مانی ۱۱ ماه سال ۹۹ نیز ۹۷ هزار و ۹۲۳ وارد شده است که از این تعداد بیش از ۱۰۰ هزار پرونده مختومه شده است.   وی رویکرد گسترش فرهنگ صلح و سازش را از مهمترین اولویت‌های دستگاه قضایی استان برشمرد و گفت: برای تحقق این هدف، تلاش کرده ایم تا با پایین آوردن سطح اختلافات بین مردم، سطح مراجعات آن‌ها را به دادگستری‌ها کم کنیم و اگر هم برای هر فردی پرونده‌ای قضایی به جریان افتاد، درصورتی که حق باشد، حقش را بدهیم و اگر هم حق نبود، او را قانع کنیم تا با رضایت از دادگستری خارج شود.

رئیس کل دادگستری کرمانشاه اضافه کرد: معتقدم هر اختلافی بین مردم هم برای نظام و هم برای خود آن فرد هزینه‌های زیادی را به همراه دارد، چرا که یا منجر به وقوع جرمی می‌شود و یا اینکه پرونده‌ای قضایی شکل داده می‌شود که آن هم پیامد‌های زیادی به همراه دارد.
وی در ادامه به سازش ۳۱ درصدی این پرونده‌ها اشاره کرد و گفت: از ۶۵ هزار و ۷۳۸ پرونده قابل سازش ۲۰ هزار و ۶۰۸ هزار پرونده سازش شده است.  

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.