حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه جلالی را نصب کنید. Tuesday, 16 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 17823 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 3 تعداد دیدگاهها : 19×
۰۷ فروردین ۱۴۰۰ - ۱۳:۲۰
شناسه : 11621

به نقل از خبرگزاری میزان ،مجازات جایگزین حبس یکی از تاسیسات قانونی است که قانونگذار به منظور پیشگیری از ورود اشخاص به زندان و در راستای کاهش جمعیت کیفری پیش بینی کرده است. استفاده از مجازات‌های جایگزین حبس همواره یکی از سیاست‌های اصلی دستگاه قضایی در دوران تحول محسوب می‌شود. دادگستری استان کهگیلویه و بویراحمد […]

پ
پ

به نقل از خبرگزاری میزان ،مجازات جایگزین حبس یکی از تاسیسات قانونی است که قانونگذار به منظور پیشگیری از ورود اشخاص به زندان و در راستای کاهش جمعیت کیفری پیش بینی کرده است.

استفاده از مجازات‌های جایگزین حبس همواره یکی از سیاست‌های اصلی دستگاه قضایی در دوران تحول محسوب می‌شود. دادگستری استان کهگیلویه و بویراحمد در این راستا و در ۱۱ ماهه سال گذشته اقدام به صدور هزار و ۸۰۹ مورد رای جایگزین حبس کرده است.

همچنین در ۱۱ ماهه سال جاری تعداد ۲۰ پرونده قصاص با حضور سفیران صلح همیاران شورا و اعضای شورا‌های حل اختلاف و گذشت اولیای دم در استان کهگیلویه و بویراحمد به سازش منتهی شده است.

مجموع مصالحه شورا‌های حل اختلاف استان کهگیلویه و بویراحمد نیز طی مدت زمان اشاره شده ۸ هزار و ۵۹۹ مورد بوده است.



ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.